RTB na konferencji Internet Standard 2013

7-8 marca br. odbędzie się konferencja AdStandard 2013. Adresatami  tego wydarzenia są członkowie zarządów ds. marketingu i sprzedaży, brand managerowie. Na uczestników czeka również wiele ciekawych prelekcji omawiających nowe trendy rynkowe, jak np. RTB (Real- Time Bidding).

RTB na konferencji Internet Standard 2013

Konferencję AdStandard 2013 to wydarzenie, które przyciąga znawców rynku marketingowego, brand managerów oraz praktyków. Podczas dwudniowej konferencji będzie można posłuchać o aktualnych trendach na polskim rynku, jak również o prognozach na kolejne lata. Działania marketingowe charakteryzują się długofalowością i dynamiką dlatego, też warto na bieżąco monitorować polski i zagraniczny rynek, tym samym śledząc aktualne działania rynku.  Takie możliwości oferują właśnie cykliczne konferencje dedykowane specjalistom.

Jednym z bloków tematycznych na będzie coraz bardziej popularna technologia Real-Time Bidding (RTB). Mimo tego, że " RTB jest nowością na polskim rynku,  w chwili obecnej jest jednym z najprężniej rozwijających się trendów na rynku reklamy internetowej. Jesteśmy niejako świadkami renesansu online marketingu."- mówi Jakub Oleksy, prelegent z iBILLBOARD, czyli największej i najbardziej rozpoznawalnej platformy RTB w Polsce. Uczestnicy będą także mogli brać udział w spotkaniach kuluarowych, tym samym poszerzając kontakty biznesowe. Dodatkowo będzie można poznać tajniki pracy domów mediowych i agencji interaktywnych. Ta konferencja poświęcona reklamie umożliwi uczestnikom poznanie  realiów prowadzenia działań reklamowych ze strony reklamodawcy, mediów, agencji i odbiorców. Zostaną omówione najważniejsze obszary rozwoju nowych technologii w branży.

Więcej szczegółów na oficjalnej stronie