Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

RSS w USA zyskuje na popularności

Coraz więcej amerykańskich internautów korzysta z nowoczesnych kanałów komunikacji marketingowej - takich jak podcasty, blogi czy RSS. Ostatniego z wymienionych używa już 26% użytkowników Sieci, wynika z raportu firmy badawczej Bluestreak.

Bluestreak zapytało blisko tysiąc amerykańskich internautów, z jakich nowoczesnych kanałów komunikacji korzystają. Wszyscy badani wskazali na, również uwzględniony w badaniu, e-mail, 88% na wiadomości tekstowe SMS, 71% na grupy dyskusyjne. 63% używa blogów, 36% podcastów, a 28% wskazało na syndykację RSS. Firma badawcza wzięła pod uwagę tylko tych użytkowników, którzy używają co najmniej dwóch z sześciu wymienionych technologii.

Internauci są w większości neutralnie nastawieni do reklamy w blogach, podcastach, grupach dyskusyjnych i kanałach RSS. Autorzy raportu podkreślają jednak, że reklama musi być powiązana treściowo Niechlubnym wyjątkiem są wiadomości SMS, reklamy tego typu oceniło negatywnie aż 80% badanych.

Według badań Media Buyer Planner z sierpnia 2006 jedynie 2% amerykańskich pracowników korzysta z RSS. Z kolei Forrester Research podaje, że 2% amerykańskich użytkowników Sieci korzysta z Really Simple Syndication. Wnioski płynące z raportu Bluestreak są więc bardzo optymistyczne.

Więcej: Bluestreak (witryna w języku angielskim).