RMF FM nie akceptuje strategii Interii

Mniejszościowy udziałowiec Interia.pl - Broker FM - nie współpracuje z zarządem nad rozwojem portalu, podaje sobotnia Rzeczpospolita.

Konflikt między udziałowcami - głownym Comarchem i mniejszościowym Broker FM rozpoczął się w październiku, gdy nastąpiły zmiany w radzie nadzorczej portalu. Więcej w artykule: Rada nadzorcza Interia: Jednak zmiany.

"Nie akceptujemy strategii, jaką teraz kieruje się spółka, dlatego tylko obserwujemy, co się w niej dzieje" - powiedział Rzeczpospolitej członek rady nadzorczej portalu oraz wiceprezes spółki Broker FM, która jest właścicielem radia RMF FM. Obecnie nie ma między RMF FM i portalem współpracy merytorycznej. A RMF FM, niezależnie do Interia.pl, rozwija własne przedsięwzięcia internetowe, ostatnio rozgłośnia udostępniła w sieci podcasty.

Portal ma od niedawna własny dział reklamy. "Wcześniej reklamy były sprzedawane w ramach umowy z Brokerem FM. Umowa z nami nie została przedłużona, przy czym nie dowiedzieliśmy się, dlaczego była zła" - powiedział Marek Dworak Rzeczpospolitej.

Grzegorz Błażewicz, prezes Interia.pl broni się twierdząc, że czasy gdy portale łączyły się z pewnymi mediami na wyłączność minęły, a umowa reklamowa z Broker FM nie została przedłużona z przyczyn ekonomicznych.