Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Przedstawiciele internetu oraz telekomunikacji o 2004 i 2005 roku

Rynek e-reklamy powyżej oczekiwań - mówią jedni; wciąż czekamy na uwolnienie "ostatniej mili" - wskazują drudzy. O tym, jaki był ten rok dla internetowych spółek, wydawców online oraz firm telekomunikacyjnych, można przeczytać w Forum ekspertów Internet Standard 2004/05.

Przedstawiciele branży internetowej i telekomunikacyjnej w opublikowanym Forum podsumowują najważniejsze trendy, które pojawiły się w minionym roku. Reprezentanci internetu zgadzają się, co do tego, że ten rok można zaliczyć do najbardziej udanych od czasów internetowego krachu. W przyszłym też możemy spodziewać się wzrostów, nie będą one jednak najprawdopodobniej tak spektakularne jak tegoroczne.

Branża reklamowa podkreśla, że rozpoczęła się era reklam multimedialnych, a firmy już doskonale zdają sobie sprawę z tego, że w sieci promować się warto.

Telekomunikacyjni gracze nastawiają się na świadczenie usług szerokopasmowego dostępu do internetu oraz internetową telefonię. W przyszłym roku coraz więcej pojawi się punktów bezprzewodowego dostępu do sieci, zagości UMTS. Czy w 2005 roku rozwiąże się problem uwolnienia ostatniej mili? Czy spadną ceny łączy internetowych? I czy wreszcie możemy liczyć na dalszy, dynamiczny przyrost użytkowników? Zobaczcie, co sądzą nasi eksperci.

Forum Internet, telekomunikacja, biznes 2004-2005