Promować SMS-y

Firma Blue Media rozpocznie wraz z jedną z sieci telefonii komórkowej kampanię reklamową systemu komunikacji SMS-owej.

Promowany będzie system masowej komunikacji za pośrednictwem systemu SMS, skierowany do korporacyjnego odbiorcy. Kampania zostanie przeprowadzona w prasie ogólnopolskiej i branżowej prawdopoodbnie w połowie lipca br. Jej koszt, podobnie jak proporcje i kosztów, które będą musieli ponieść obaj partnerzy nie są jeszcze znane. Blue Media wcześniej wydała na promocję w Internecie swoich SMS-owych usług 150 tys. zł. Firma nie chce na razie zdradzić, z którą z sieci popisała umowę.

System ma umożliwić szybką i tanią komunikację z dużą liczbą pracowników lub klientów. Może działać za pośrednictwem serwera Blue Media lub zostać zainstalowany na serwerze klienta.

"Mamy obecnie ok. 30 klientów naszego systemu. Są pośród nich banki, biuro maklerskie a nawet organizator wyścigów samochodowych" - opowiada współwłaściciel firmy Andrzej Anton. Wspólnicy przewidują, że system będzie im przynosił 20-30 tys. zł przychodu miesięcznie. "W najbliższym czasie będzie stanowił najważniejsze z naszych przedsięwzięć" - mówi Andrzej Anton.

Blue Media finansuje swoją działalność z kapitału założycielskiego (40 tys. zł) i bieżących wpływów. Firma zamierza osiągnąć rentowność pod koniec bieżącego roku i w tym czasie być może zacznie poszukiwania inwestora. "Liczymy na pozyskanie najpierw kilku inwestorów finansowych, którzy objęliby mniejszościowe udziały. Potem mógłby je odkupić inwestor branżowy, na przykład operator telekomunikacyjny" - mówi Andrzej Anton.