Promocja firmy bez nakładów finansowych?
-
- 26.08.2013, godz. 15:22
Łukasz Kluj, Dyrektor Regionalny Europy Środkowo-Wschodniej LEWIS PR, podpowiada pięć sposobów, aby twoja firma stała się rozpoznawalna i dotarła szybciej ze swoją usługą do potencjalnych klientów.
Houston mamy start-up PLAKAT
- Niech świat się o tobie dowie [informacja prasowa]
- Od dostawcy do doradcy [blog firmowy]
- Stwórz własne sieci kontaktów [marketing relacyjny]
- Gromadź i wysyłaj [NEWSletter]
- Dziel się wszystkim i buduj markę [social media]
Komunikacja za pomocą social media, internetu czy bardziej tradycyjnych media relations to naczynia połączone. Za pomocą jednego kanału komunikacji możesz promować informacje z innego, dzięki czemu więcej ludzi i potencjalnych klientów przeczyta np. twój blogpost albo recenzje produktu w prasie specjalistycznej. Pamiętaj o tym.
Ważne, żebyś był konsekwentny i komunikował się regularnie. Nie ma nic gorszego niż martwy profil w mediach społecznościowych czy blog z kilkoma notkami publikowanymi raz do roku.
Jeśli natomiast nie czujesz się na razie na siłach, żeby zacząć samodzielnie komunikować swoją firmę, to na razie się nie martw. Właśnie dla ciebie stworzyliśmy „Houston, mamy start-up”. Nagrodą w konkursie dla zwycięskiego start-upu jest półroczna obsługa przez LEWIS PR (od listopada 2013 do kwietnia 2014). Agencja zrealizuje warsztat strategiczny, opracuje strategię komunikacji, przeprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się media relations, monitoringiem mediów, obsługą kanałów social media, monitorowaniem wydarzeń wydawniczych.
Nie zostawimy Cię jednak po pół roku na pastwę losu. Przez ten czas będziesz miał okazję doszkolić się z PR-u, dzięki pakietowi szkoleń e-learningowych ufundowanych zwycięzcy przez portal PRoto.pl. Pakiet obejmuje tematy: „Kontakt z dziennikarzami - Relacje z mediami”, “Autoprezentacja, przekaz pozawerbalny”, “Prawo autorskie i prasowe w PR”, “Etyka w PR”, “Mierzenie efektów działań PR”.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie na adres <a href="MAILTO:[email protected]">[email protected]</a> linku do wideo zamieszczonego w serwisie YouTube, na którym właściciele start-upu w niebanalny sposób, w ciągu jednej minuty, opowiedzą dlaczego właśnie to ich firma powinna wygrać obsługę PR-ową i jakie korzyści społeczne lub biznesowe niesie ze sobą proponowany przez nią produkt lub usługa. Zgłoszenia będą przyjmowane od 19 sierpnia do 1 października 2013 roku.
Partnerami konkursu są: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Kielecki Park Technologiczny, Toruński Park Technologiczny, Lubelski Park Naukowo-Technologiczny, Technopark Pomerania, Białostocki Park Naukowo-Technologiczny i KGHM LETIA Legnicki Park Technologiczny. Głównym patronem medialnym „Houston, mamy start-up” jest portal PRoto.pl. Konkurs patronatem objęli także: New Eastern Europe, Uniwerek.TV oraz Polibuda.Info. Więcej informacji o konkursie oraz regulamin na http://lewispr.pl/News/Houston,-mamy-start-up!.aspx. Jesteśmy także na Facebooku: https://www.facebook.com/pages/Houston-mamy-start-up/640144309337210.