Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Program Forum IAB Polska

8 listopada w Warszawie odbędzie się Forum IAB Polska, poświęcone marketingowi interaktywnemu. W trakcie forum zostaną przyznane nagrody MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych.

Jednym z prelegentów będzie Alain Heureux- prezydent IAB Europe, który opowie o rozwoju internetu w

kontekście światowym. Michał Tober- prezes IAB Polska- będzie mówił o polskim rynku, a Arkadiusz Drulis o wydatkach na reklamę online w Polsce. Zaplanowane są także dwa panele dyskusyjne: krajowy i międzynarodowy nt. rozwoju internetu oraz nowych narzędziach e-marketingu.

W programie także prezentacja Andy Chen'a- wiceprezesa VIACOM/MTV ds. digital, który będzie mówił o nowych trendach w użytkowaniu mediów i gadżetów wśród młodzieży. Natomiast Michał Rutkowski opowie o telewizji w internecie.

David White, szef komitetu marketingu w wyszukiwarkach w IAB Europe i IAB UK przedstawi, jak wydawać pieniądze efektywnie i osiągać lepsze wyniki. Gregory Reokens z EURO RSCG pokaże, w jaki sposób zastosować social networks w marketingu.

Richard Taylor z ZED, pokaże najlepsze kreacje z rynku brytyjskiego, a Dawid Szczepaniak z Opcomu opowie, czy polska reklama internetowa ma szansę zaistnieć globalnie.

Wieczorem odbędzie się gala wręczenia nagród w konkursie MIXX. Regulamin i szczegóły konkursu dostępne są na stroniehttp://www.mixx-awards.pl .

Szczegółowe informacje i program Forum IAB Polska- http://forumiab.pl/