Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Profeo.pl - serwis społecznościowy od Pracuj.pl

Grupa Pracuj sp. z o. o. uruchomiła nowy serwis związany z rekrutacją - Profeo.pl. To pierwszy serwis społecznościowy Grupy. Umożliwia nawiązywanie "profesjonalnych" kontaktów biznesowych i stanowi bezpośrednią konkurencją dla istniejących witryn takich jak Goldenline.pl czy Biznes.net.

Profeo.pl ma być "społecznością profesjonalistów". Składa się z wielu elementów charakterystycznych dla serwisów społecznościowych m.in. profili użytkowników, blogów, forum, galerii zdjęć. -Chcieliśmy sprawdzić czy istnieje zapotrzebowanie na tego typu serwisy na rynku - tłumaczy Marcin Zabielski, prezes spółki Profeo sp. z o .o., który pracuje również jako Business Development Director w Grupie Pracuj sp z o. o.

-Uważamy, że wciąż można zaistnieć na tym rynku. Chcemy, aby użytkownik miał możliwość wyboru tworzenia społeczności mając do dyspozycji wiele funkcjonalności i narzędzi- mówi o serwisie Zabielski. Elementem nas wyróżniającym jest obecnie: największa baza ofert pracy i szkoleń w tego typu serwisach, oraz możliwość prowadzenia swojej galerii.

Grupa Pracuj ma w Profeo.pl większościowe udziały, mniejszościowym udziałowcem jest agencja interaktywna Empathy Interactive.

Do Grupy Pracuj należą serwisy rekrutacyjne Pracuj.pl, Targi24.pl i ukraiński Robota.ua oraz serwisy edukacyjne Edu.Pracuj.pl i Edulandia.pl

Profeo.pl - serwis społecznościowy od Pracuj.pl

Jak wygląda oglądalność witryn konkurencji? W kwietniu według Megapanel/PBI Gemius Goldenline.pl miał 238 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 20 mln odsłon, serwis miał zasięg 1,68%. Biznes.Net jest nieobecny w kwietniowych wynikach Megapanelu.

Serwisy Pracuj.pl miały w kwietniu 1 miejsce w kategorii Praca badania Megapanel PBI/Gemius z 1,49 mln użytkowników, 25,4 mln odsłon i zasięgiem 10,56%. Profeo.pl ma być już niebawem promowane na stronie głównej Pracuj.pl.

-Na pewno wykorzystamy marketing niekonwencjonalny. Zastanawiamy się też nad skorzystaniem z potencjału Grupy Pracuj. Szczegółów zaplanowanych akcji promocyjnych nie mogę obecnie zdradzić- mówi o promocji Profeo.pl Marcin Zabielski.

http://www.profeo.pl

Aktualizacja: 18 lipca 2007 12:14

News został uzupełniony o wypowiedzi prezesa firmy Profeo sp. z o. o.