Profeo.pl ma już rok

Profeo.pl, serwis społecznościowy dla profesjonalistów, obchodzi pierwsze urodziny. Z tej okazji delikatnie zmieniono szatę graficzną serwisu i dodano nowe funkcjonalności.

Nowością jest ikona "Aktywny na rynku pracy". - "Użytkownik, który dołączy do swojego profilu nowe oznaczenie, deklaruje tym samym otwartość na interesujące oferty pracy, dając sygnał headhunterom, że jego aktywność w serwisie służy także rozwojowi zawodowemu" - tłumaczy Marcin Zabielski, prezes Profeo.pl. Widoczność ikonki można ograniczyć do wybranych grup, tak, aby mogli ją zobaczyć na przykład tylko znajomi z listy kontaktów.

Do listy funkcjonalności Profeo dołączyła zakładka "Twoje skróty". To w niej użytkownik zapisze linki do najciekawszych fragmentów dyskusji w grupach lub najczęściej czytanych blogów. Nowa ikona, "Głosuj", pomoże ocenić konkretną wypowiedź. Autorzy z największą liczbą pozytywnych ocen będą mieli szansę na uzyskanie statusu "Eksperta Profeo".

Zmiany wprowadzono także w dotychczasowych systemach importu kontaktów z zewnętrznych serwisów, takich jak LinkedIn czy Gmail i dodano możliwość przeniesienia kontaktów z portalu Plaxo.

Mimo krótkiego stażu na polskim rynku, miesięcznie serwis Profeo.pl odwiedza ok. 180 tys. użytkowników miesięcznie (wg. czerwcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius). Stawia to Profeo.pl na drugim miejscu wśród serwisów zrzeszających spoleczność polskich profesjonalistów. Pierwszy w tej stawce jest serwis Goldenline (360 tys. użytkowników) a trzeci amerykański LinkedIn (107 tys. użytkowników z Polski).

Najwięcej użytkowników Profeo.pl reprezentuje jedną z 4 branż: sprzedaż, finanse/ekonomia, marketing/reklama/public relations oraz administracja biurowa.