Pro-Creation dla Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i IPN
- Artur Małek,
- 17.07.2008, godz. 12:59
Telewizja Polska, Polskie Radio oraz Instytut Pamięci Narodowej zleciły agencji interaktywnej Pro-Creation wykonanie serwisu internetowego poświęconego konkursowi "Książka Historyczna Roku".
Książka Historyczna Roku to pierwsza edycja konkursu, w którym uczestnicy walczą o nagrodę im. Oskara Haleckiego. Konkurs ogłoszono w tym roku na mocy trójstronnego porozumienia między Telewizją Polską, Polskim Radiem i Instytutem Pamięci Narodowej. Laureaci zostaną wybrani przez jury oraz przez internautów, którzy mogą głosować do 15 sierpnia na stronie ksiazkahistorycznaroku.pl.
Za projekt serwisu oraz jego wykonanie odpowiadała agencja Pro-Creation. "Musieliśmy przygotować propozycję dopasowaną do grupy docelowej, a serwis miał jednocześnie spodobać się wszystkim organizatorom." - przyznaje Damian Szalewicz z Pro-Creation.