Pride&Glory tworzy dział dla facebook.com
- Artur Małek,
- 05.01.2010, godz. 09:47
W strukturach agencji Pride&Glory Interactive wraz z początkiem roku wyodrębniony został dział odpowiedzialny za marketing społecznościowy w portalu facebook.com
Pride&Glory oferuje strategię obecności marki w Facebook.com, prowadzenie profili dla fanów, produkcję zewnętrznych aplikacji, implementację narzędzia facebook connect, a także know how wspierający sprzedaż usług.
“To będzie rok facebooka w Polsce. Kampanie w innych portalach społecznościowych w wielu przypadkach już wkrótce stracą sens. Żaden z polskich serwisów nie jest tak elastyczny i przyjazny markom. Chcemy rozwinąć jeszcze silniejsze kompetencje związane z marketingiem na facebooku. Doradzamy markom, jak przekuć obecność na portalu w realne korzyści sprzedażowe. Stąd decyzja o uruchomieniu wewnętrznego działu, którego głównym celem jest wiedzieć wszystko o wciąż rozwijającym się środowisku facebook.com" - mówią przedstawiciele agencji.
W zakresie marketingu na Facebooku agencja pracowała dla m.in. następujących klientów: Philips Polska, Big Star, Nutricia Polska.
W chwili obecnej dział tworzą trzy osoby: strateg, account manager oraz web developer. Jednym z pierwszych zadań oddziału jest organizacja wewnętrznych spotkań strategicznych poświęconych portalowi a następnie warsztatów otwartych dla marketerów.