Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Priceline.com ma zyski pro forma

Serwis usług turystycznych poinformował o osiągnięciu w IV kwartale ub. roku zysku pro forma w wysokości 1 centa na akcję. Zysk raportowany w ten sam sposób za cały ubiegły rok wyniósł 7 centów na akcję.

W czwartym kwartale 2001 zysk netto pro forma Priceline.com wyniósł 3,3 mln USD. W analogicznym okresie w roku ubiegłym Priceline poniósł 25 mln USD straty netto. Wynik EBITDA za czwarty kwartał ub. roku wyniósł 6,2 mln USD.

Serwis miał w IV kwartale 235,3 mln USD przychodów, o ponad 7 mln USD więcej niż rok wcześniej. W całym ub. roku przychody Priceline.com wyniosły 1,17 mld USD (rok wcześniej – 1,24 mld USD). Wynik pro forma EBITDA za cały rok 2001 to 24,2 mln USD.

Według informacji Priceline.com, baza klientów dotcomu wzrosła w ub. roku do 12,7 mln, przy czym wskaźnik ponownego zakupu produktów w serwisie wynosi 63,6%. Według informacji przedstawicieli Priceline.com, firma obecnie uzyskuje ok. 47% poza sprzedażą biletów lotniczych ( rok wcześniej było to jedynie 31%), ze sprzedaży miejsc hotelowych, rezerwacji samochodów, itp.