Powstała nowa sieć reklamowa - Ad.network

Celem twórców nowej sieci reklamowej Ad.network jest dołączenie do liderów branży. Atrakcyjne ceny dla reklamodawców oraz wysokie wynagrodzenie dla wydawców mają być kluczem do sukcesu.

Od początku lipca działa na rynku nowa sieć reklamowa Ad.network. Oferta sieci skierowana jest przede wszystkim do wydawców małych i niszowych stron internetowych.

Co unikalnego zaproponuje potencjalnym klientom Ad.network?

Nie możemy mówić o unikalnych rozwiązaniach, możemy mówić o innym podejściu. Podejściu zarówno do reklamodawcy jak i wydawcy treści - mówi Jolanta Ratkowska, Dyrektor Działu. Naszymi głównymi atutami są atrakcyjne ceny dla reklamodawców, wysokie wynagrodzenie dla wydawców. Skupiamy się na stronach internetowych które generują mały i średni ruch. Jesteśmy zwolennikiem stwierdzenia "mały w grupie może dużo". Pojedynczy serwis np. wędkarski mający miesięcznie 1000 UU nie jest atrakcyjny dla reklamodawcy, ale 300 takich serwisów daje już duży zasięg.

Firma bazuje na systemie reklamowym BBelements AdServer (firmy BBmedia). Obecnie do sieci Ad.network należy ponad 100 witryn, a w planach na 2009 r. jest powiększenie liczby wydawców do 1000. Zapraszamy indywidualnie wszystkie strony internetowe, kontaktujemy się z administratorami oraz właścicielami stron. Do tego celu powstał w naszej firmie oddzielny dział, którego głównym zadaniem jest odnajdywanie i zapraszanie stron do sieci - informuje Jolanta Ratkowska.

Ad.network należy do grupy Megasiec.com, w portfelu której znajdują się m. in. LiveHD (system pozwalający transmitować poprzez Internet w wysokiej rozdzielczości koncerty, konferencje) oraz MyHOT@SPOT (usługa bezpłatnych hot spotów), a wkrótce także kilka internetowych serwisów tematycznych.