Porady biznesowe na Facebooku

Columbus Polska rusza z cyklem porad dla firm zajmujących się sprzedażą detaliczną publikowanych na portalu społecznościowym. Eksperci tej firmy opracowali przewodnik po meandrach sprzedaż detalicznej pt. "$101 sposobów na zwiększenie dochodów i redukcję kosztów$". I przygotowali lekkostrawną formę jego publikacji.

"Żyjemy w wielkim pośpiechu i na długie lektury, nawet najbardziej interesujących poradników, nie mamy czasu. Stąd nasza koncepcja publikowania porad na Facebooku. Co kilka dni zamieszczamy kolejny materiał wraz z linkiem do strony źródłowej - czyli po jednym temacie naraz - tłumaczy Ewa Noji, Marketing Executive w Columbus Polska. "Wielu przedsiębiorców rodzimego rynku sprzedaży detalicznej ma profile na tym portalu, wiemy też, że z Facebookiem jest tak, że na krótką weryfikację ‘co nowego’ zawsze znajdzie się wolna chwila. A formuła pojedynczych porad z różnych dziedzin działalności w tej branży pozwala na skupienie się tylko na tych najbardziej interesujących" - dodaje.

Przewodnik ma formę krótkich porad z linkami do internetowej bazy wiedzy, która zawiera materiały dotyczące m.in. zarządzania relacjami z klientami, infrastruktury i procesów zachodzących w przedsiębiorstwach branży retail, zarządzania stanami magazynowymi i łańcuchem dostaw, efektywnego aranżowania powierzchni sklepowej, rozwiązań marketingowych, czy zasad zatrudniania pracowników.

Jedynym warunkiem do otrzymywania informacji jest "polubienie" fan-page’u Columbus Polska.

Źródło - Columbus Polska