Poniedziałkowy Przegląd Prasy
-
- Andrzej Maciejewski,
- 16.01.2006, godz. 08:49
Elektrim proponuje Vivendi i Deutsche Telekom rozmowy o rozwiązaniu kryzysu. Od dziś użytkownicy telefonów komórkowych mogą przenieść się ze swoim numerem do nowego operatora, jednak operatorzy komórkowi sceptycznie oceniają zainteresowanie przenoszeniem numerów. To będzie rok rekordowych inwestycji operatorów kablowych - pierwsza piątka wyda na nie co najmniej 500 mln zł.
PULS BIZNESU
Elektrim: czas na rozmowySpółka nie ma reprezentanta w zarządzie ET. Proponuje jednak Vivendi i Deutsche Telekom rozmowy o rozwiązaniu kryzysu.
http://www.pb.pl/content.aspx?sid=2289&guid=9E5D6926-3939-4E66-99E9-4B96669343C1
Czekanie na prezesaPolityczna awantura może spowodować chaos w nadzorze telekomunikacyjnym. Operatorzy narzekają, ale mogą też wykorzystać luki w prawie.
http://www.pb.pl/content.aspx?sid=7351&guid=60F33CBA-6B6D-45E7-9CA8-7B636065888E (dostęp płatny)
GAZETA PRAWNA
Numer można zachowaćOd dziś użytkownicy telefonów komórkowych mogą przenieść się ze swoim numerem do nowego operatora. Nie należy jednak spodziewać się tłumu chętnych, gdyż taka usługa kosztuje 122 zł. Przenoszenie numerów nadal nie działa w telefonii stacjonarnej.
http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/29.html?numer=1629&dok=1629.29.3.2.17.1.0.1.htm
Brakuje motywacji do zmiany operatoraOperatorzy komórkowi sceptycznie oceniają zainteresowanie przenoszeniem numerów. Na atak zdecydowała się tylko PTC.
http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/29.html?numer=1629&dok=1629.29.3.2.17.2.0.1.htm
Kablówki do przejęciaTo będzie rok rekordowych inwestycji operatorów kablowych. Pierwsza piątka wyda na nie co najmniej 500 mln zł.
http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/28.html?numer=1629&dok=1629.28.419.2.11.3.0.1.htm
GAZETA.PL
Komórki. Można zmienić sieć i zachować numer Płacący comiesięczny abonament właściciele komórek mogą od poniedziałku zmieniać operatora, zachowując numer. Ten przywilej może doprowadzić do wojny cenowej. Tyle że na razie operatorzy nie kwapią się, by wykorzystać sytuację i zabrać klientów konkurencji.
http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,3114140.html