Poniedziałkowy Przegląd Prasy
- Monika Tomkiewicz,
- 20.07.2009, godz. 07:26
Polacy pokochali mobilny Internet... Operatorzy ścigają się na szybki dostęp do Internetu... ABS dopadła zadyszka... Qumak-Sekom miał niezłe półrocze... Rynek informatyczny podnosi się z kolan... Rynek rozwiązań CRM coraz większy... Firmy wciąż bardziej cenią prasę niż Internet... Prywatności w sieci brak... Amazon kasuje klientom książki...
COMPUTERWORLD
Trójmiejski WiMAX
Urząd Miejski w Gdańsku i Politechnika Gdańska uruchamiają wspólnie z Alcatel-Lucent i Intelem pilotażową sieć bezprzewodowego dostępu szerokopasmowego Mobile WiMAX.
Rynek rozwiązań CRM coraz większy
Analitycy firmy Gartner szacują, że w ubiegłym roku wartość globalnego rynku oprogramowania wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami przekroczyła 9,15 mld USD. W 2007 roku rynek CRM wyceniano na 8,13 mld USD.
RZECZPOSPOLITA
Polacy pokochali mobilny Internet
Ponad milion osób korzysta z bezprzewodowego Internetu. Popularność tej usługi w Polsce jest większa niż w Niemczech czy we Francji.
http://www.rp.pl/artykul/9211,336172_Polacy_pokochali_mobilny_Internet.html
Rynek informatyczny podnosi się z kolan
Rozmowa. Francesco Serafini, prezes HP na region EMEA.
http://www.rp.pl/artykul/9211,337023_Rynek_informatyczny_podnosi_sie_z_kolan.html
Operatorzy ścigają się na szybki dostęp do Internetu
Operatorzy wprowadzają nowe, szybsze usługi dostępu do sieci. Neostrada ma przyspieszyć do 20 Mb/s.
http://www.rp.pl/artykul/9211,337022_Operatorzy_scigaja_sie_na_szybki_dostep_do_Internetu.html
Po strategii czas na ustawę
Opublikowany w tym tygodniu nowy projekt strategii cyfryzacji telewizji naziemnej w Polsce wzbudził tyle emocji, że do resortu infrastruktury pierwsze opinie w ramach konsultacji wpłynęły już w dzień jego ogłoszenia.
http://www.rp.pl/artykul/9211,336104_Po_strategii_czas_na_ustawe_.html
GAZETA PRAWNA
Firmy wciąż bardziej cenią prasę niż Internet
Firmy chętniej płacą za kampanie informacyjne w prasie niż w Internecie. Rangę mediów drukowanych umacnia ekskluzywność i wartościowe treści - mówią eksperci. W sieci można opublikować wszystko, więc najlepiej sprawdza się ona w celach sprzedażowych.
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/338319,firmy_wciaz_bardziej_cenia_prase_niz_internet.html
GAZETA WYBORCZA
Prywatności w sieci brak
Aż 90 proc. internautów odkrywa w sieci imię, nazwisko i datę urodzenia, a prawie 70 proc. dodaje swoje zdjęcia - wynika z sondażu przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu.
http://wyborcza.pl/1,75248,6837712,Prywatnosci_w_sieci_brak.html
Amazon kasuje klientom książki
Amazon wycofał ze swoich wirtualnych półek cyfrowe wersje kilku książek. Jednocześnie wykasował te książki z dysków klientów, którzy wcześniej je kupili.
http://wyborcza.pl/biznes/1,82244,6837964,Amazon_kasuje_klientom_ksiazki.html
PULS BIZNESU
Czar dużych guzików
Prymitywny, a nawet tandetny. Do tego nie najtańszy. A jednak nieźle się sprzedaje. Dlaczego? Bo ma duże klawisze.
http://www.pb.pl/a/2009/07/19/Czar_duzych_guzikow2
PARKIET
Qumak-Sekom miał niezłe półrocze
Paweł Jaguś, prezes informatycznej spółki, zapewnia, że tegoroczne wyniki nie będą gorsze od wypracowanych w 2008 roku.
http://www.parkiet.com/artykul/26,832239_Qumak_Sekom_mial_niezle_polrocze.html
ABS dopadła zadyszka
Asseco Business Solutions nie zaliczy II kwartału do udanych. Początek roku był całkiem niezły.
http://www.parkiet.com/artykul/26,832240_ABS_Spolke_dopadla_zadyszka.html
MSPStandard
Metodyki projektowe
Aby skutecznie przeprowadzić projekt, nie wystarczy już, że jego kierownik kieruje się zdrowym rozsądkiem. Niezbędne są odpowiednie
narzędzia i metodyki projektowe.
http://p1.idg.pl/r/0bf90