Poniedziałkowy Przegląd Prasy
- Monika Tomkiewicz,
- 03.03.2008, godz. 07:18
Jak Microsoft pomagał Intelowi, a zaszkodził sam sobie... Przetarg na telewizję w komórkach... Dialog obok TP SA w projekcie "Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej"... Polska coraz bliżej sprawnego numeru 112...Problem konkurencji rynku GPS...
COMPUTERWORLD
Vista: niska popularność owocem błędów przeszłości
Według analityków, Microsoft także zbytnio pośpieszył się z premierą swojego systemu. Potwierdzają to również słowa, odpowiedzialnego za rozwój platformy Windows Stevena Sinofsky`ego. Pod koniec 2006 r. w wiadomości przesłanej do Steve`a Ballmera miał on napisać, że współpraca z producentami sprzętu była dość utrudniona.
RZECZPOSPOLITA
Przetarg na telewizję w komórkach
Operatorzy telekomunikacyjni szykują się do uruchomienia telewizji w telefonach komórkowych. Nadawcy telewizyjni na razie są sceptyczni.
http://rp.pl/artykul/101095.html
Polska coraz bliżej sprawnego numeru 112
Komisja Europejska nie pozwie Polski do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z powodu numeru 112.
http://rp.pl/artykul/100470.html
Dialog obok TP SA w projekcie "Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej"
Projekt "Małopolska Sieć Szerokopasmowa" zakładający rozbudowę infrastruktury szerokopasmowej w regionie pozyskał drugiego, po Telekomunikacji Polskiej SA, operatora telekomunikacyjnego. Będzie nim Telefonia Dialog.
http://rp.pl/artykul/100021.html
Reklama niezgodna z przepisami musi zniknąć z sieci
Internetowa reklama wprowadzająca w błąd musi być wycofana w taki sposób, aby nie dało się jej ponownie wyświetlać.
http://rp.pl/artykul/101003.html
Długa droga do reklamacji usług telekomunikacyjnych
Każdy dostawca telefonu, kablówki, Internetu ma inny regulamin i inne zasady postępowania. Czy mogą jednak formułować je dowolnie?
http://rp.pl/artykul/100254.html
GAZETA PRAWNA
Nowe marki odbierają pieniądze dużym portalom
Największe portale w polskim internecie podzieliły los największych telewizji: żeby utrzymać dominującą pozycję na rynku reklamy, muszą tworzyć serwisy tematyczne pod nowymi osobnymi markami.
GAZETA WYBORCZA
Jak Microsoft pomagał Intelowi, a zaszkodził sam sobie
Microsoft trafił do sądu za wprowadzanie w błąd nabywców systemu operacyjnego Windows Vista. Za pomocą marketingowych sztuczek chciał pomóc Intelowi wyprzedać starsze mikroprocesory - wynika z ujawnionych właśnie wewnętrznych e-maili koncernu.
http://www.gazetawyborcza.pl/1,82244,4978578.html
Microsoft zwalcza konkurencję w programach biurowych
Microsoft walczy z konkurencją o standardy programów biurowych. Przeciwko sobie gigant z Redmond ma koalicję prowadzoną przez równie potężnych przeciwników - IBM i Google.
http://www.gazetawyborcza.pl/1,82244,4982237.html
Czy Bruksela powie stop fuzji na rynku GPS?
Komisja Europejska ma wątpliwości, czy przejęcie spółki Tele Atlas, jednego z głównych dostawców map, przez producenta sprzętu do nawigacji TomTom nie ograniczy w znaczący sposób konkurencji na tym rynku.
http://www.gazetawyborcza.pl/1,82244,4982234.html
Blondynki w reklamie Mobilkinga. Czy to seksizm?
TVP nie pokazuje reklam wirtualnego operatora telefonii komórkowej Mobilking przy programach dla dzieci. Do Rady Reklamy napływają skargi na reklamówki Mobilkinga.
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,4978539.html
PayByNet - nowy pomysł na płatności w sieci
Co najmniej 60 sklepów internetowych oraz urzędy administracji publicznej będą do końca roku korzystać z nowej usługi płatności internetowej PayByNet - zapowiada Krajowa Izba Rozliczeniowa.
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33407,4978546.html