Poniedziałkowy Przegląd Prasy

Jak Microsoft pomagał Intelowi, a zaszkodził sam sobie... Przetarg na telewizję w komórkach... Dialog obok TP SA w projekcie "Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej"... Polska coraz bliżej sprawnego numeru 112...Problem konkurencji rynku GPS...

COMPUTERWORLD

Vista: niska popularność owocem błędów przeszłości

Według analityków, Microsoft także zbytnio pośpieszył się z premierą swojego systemu. Potwierdzają to również słowa, odpowiedzialnego za rozwój platformy Windows Stevena Sinofsky`ego. Pod koniec 2006 r. w wiadomości przesłanej do Steve`a Ballmera miał on napisać, że współpraca z producentami sprzętu była dość utrudniona.

http://p1.idg.pl/r/4d486

RZECZPOSPOLITA

Przetarg na telewizję w komórkach

Operatorzy telekomunikacyjni szykują się do uruchomienia telewizji w telefonach komórkowych. Nadawcy telewizyjni na razie są sceptyczni.

http://rp.pl/artykul/101095.html

Polska coraz bliżej sprawnego numeru 112

Komisja Europejska nie pozwie Polski do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z powodu numeru 112.

http://rp.pl/artykul/100470.html

Dialog obok TP SA w projekcie "Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej"

Projekt "Małopolska Sieć Szerokopasmowa" zakładający rozbudowę infrastruktury szerokopasmowej w regionie pozyskał drugiego, po Telekomunikacji Polskiej SA, operatora telekomunikacyjnego. Będzie nim Telefonia Dialog.

http://rp.pl/artykul/100021.html

Reklama niezgodna z przepisami musi zniknąć z sieci

Internetowa reklama wprowadzająca w błąd musi być wycofana w taki sposób, aby nie dało się jej ponownie wyświetlać.

http://rp.pl/artykul/101003.html

Długa droga do reklamacji usług telekomunikacyjnych

Każdy dostawca telefonu, kablówki, Internetu ma inny regulamin i inne zasady postępowania. Czy mogą jednak formułować je dowolnie?

http://rp.pl/artykul/100254.html

GAZETA PRAWNA

Nowe marki odbierają pieniądze dużym portalom

Największe portale w polskim internecie podzieliły los największych telewizji: żeby utrzymać dominującą pozycję na rynku reklamy, muszą tworzyć serwisy tematyczne pod nowymi osobnymi markami.

http://p1.idg.pl/r/02cef

GAZETA WYBORCZA

Jak Microsoft pomagał Intelowi, a zaszkodził sam sobie

Microsoft trafił do sądu za wprowadzanie w błąd nabywców systemu operacyjnego Windows Vista. Za pomocą marketingowych sztuczek chciał pomóc Intelowi wyprzedać starsze mikroprocesory - wynika z ujawnionych właśnie wewnętrznych e-maili koncernu.

http://www.gazetawyborcza.pl/1,82244,4978578.html

Microsoft zwalcza konkurencję w programach biurowych

Microsoft walczy z konkurencją o standardy programów biurowych. Przeciwko sobie gigant z Redmond ma koalicję prowadzoną przez równie potężnych przeciwników - IBM i Google.

http://www.gazetawyborcza.pl/1,82244,4982237.html

Czy Bruksela powie stop fuzji na rynku GPS?

Komisja Europejska ma wątpliwości, czy przejęcie spółki Tele Atlas, jednego z głównych dostawców map, przez producenta sprzętu do nawigacji TomTom nie ograniczy w znaczący sposób konkurencji na tym rynku.

http://www.gazetawyborcza.pl/1,82244,4982234.html

Blondynki w reklamie Mobilkinga. Czy to seksizm?

TVP nie pokazuje reklam wirtualnego operatora telefonii komórkowej Mobilking przy programach dla dzieci. Do Rady Reklamy napływają skargi na reklamówki Mobilkinga.

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,4978539.html

PayByNet - nowy pomysł na płatności w sieci

Co najmniej 60 sklepów internetowych oraz urzędy administracji publicznej będą do końca roku korzystać z nowej usługi płatności internetowej PayByNet - zapowiada Krajowa Izba Rozliczeniowa.

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33407,4978546.html