Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Ponad 9 mld USD na marketing w wyszukiwarkach

Wydatki na marketing w wyszukiwarkach wyniosły w zeszłym roku na amerykańskim rynku 9,45 mld USD, informuje Search Engine Marketing Professional Organisation.

86% tej kwoty, czyli 8 mld USD zostało przeznaczone na linki sponsorowane, podaje SEMPO. To więcej niż szacunki amerykańskiego IAB, które twierdzi, że na płatne odnośniki wydano w I połowie 2006 r. ok. 3,2 mld USD.

Wydatki na pozycjonowanie wyniosły 1,1 mld USD. Chociaż mniej wydaje się na tego typu metody, to ich stosowanie zadeklarowało 76% badanych firm, w stosunku do 71%, które wykorzystują linki sponsorowane.

96% marketerów, którzy wydali pieniądze na płatne linki, kupiło je w Google, 86% w Yahoo, a 68% w MSN.

Marketerzy ankietowania przez SEMPO najczęściej wydają na reklamę w wyszukiwarkach kosztem reklamy w czasopismach (20% ankietowanych). Pieniądze odpłynęły też z budżetów przeznaczonych na reklamę za pośrednictwem zwykłej poczty (16% ankietowanych), rozwój serwisów WWW (15% ankietowanych), reklamę telewizyjną (13%) i reklamę w prasie (13%).