Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Ponad 1/3 klientów nie wróci na źle zaprojektowaną stronę

Dziewięciu na dziesięciu klientów rezygnuje z transakcji online po trzech nieudanych próbach. 1/3 nigdy już nie wróci na stronę, która pozostawiła negatywne wrażenie.

91% badanych po trzech nieudanych próbach zrezygnowało z transakcji.

36% powiedziało, że nie będzie więcej decydować się na usługi online firmy, która pozostawiła złe wrażenie. 20% wskazało, że złe doświadczenie online spowodowało, że zaprzestanie korzystać z usług firmy w internecie jak i w warunakach offline.

- Klienci rezygnują przede wszystkim w trakcie procesu zamawiania, który jest często zbyt skomplikowany - wyjaśniał Mark Aldridge z firmy badawczej Empirix.

- Problemem wielu stron są nieścisłości związane z systemem płatności. Na przykład użytkownik nie dostaje potwierdzenia po dokonaniu płatności kartą, wtedy chwyta za telefon i dzwoni do obsługi klienta. Takie zakupy online nie mają sensu - tłumaczył Mark Aldrifge.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Empirix, na dwóch tysiącach brytyjskich klientów internetowych banków, sklepów i biur podróży.

Więcej: Empirix