Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Pompidou dla PokerStars.com

Butik Pompidou rozpoczął współpracę z jednym z największych serwisów pokerowych na świecie - PokerStars.com. Do zadań Pompidou należy pełna obsługa kreatywna materiałów komunikacyjnych marki.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Do pierwszych zadań Pompidou należało stworzenie kampanii internetowej z wizerunkami zawodników Team PokerStars PRO. Wśród międzynarodowych gwiazd pokera znalazł się Marcin Horecki, najbardziej utytułowany polski pokerzysta, zdobywca trzeciego miejsca podczas European Poker Tour w Londynie i największej wygranej w historii polskiego pokera - ponad 1.000.000 zł.

Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.