Polscy menedżerowie nie znają programmatic
-
- Władysław Kasicki,
- 16.04.2015, godz. 11:00
Ponad 55% menedżerów przyznaje się, że zagadnienie programmatic marketing nie jest im bliskie. Choć w Stanach Zjednoczonych 70% organizacji deklaruje, że wdrożyło tego typu rozwiązania w swoich organizacjach.
Okazuje się, że aż 55,81% polskich menedżerów potwierdza słabą znajomość zagadnienia bądź całkowity brak wiedzy na ten temat. 18,60% ankietowanych dobrze orientuje się w temacie, a zaledwie 5,43% szczegółowo zna zagadnienie.
Najnowszy raport internetSTANDARD dotyczący Programmatic Marketing ujawnia przepaść pomiędzy rynkiem zagranicznym a polskim.

W Stanach Zjednoczonych Programmatic Marketing staje się już standardem (70% firm wdrożyło tego typu rozwiązania – informacja wg Chango „Programmatic Pulse”, USA 2014) i wyznacza pewien kierunek w rozwoju reklamy, w Polsce wyniki pokazują, że jeszcze niewiele osób zna ten model.
W efekcie słaba dojrzałość tworzy coraz większą rozbieżność ze standardami światowymi. Dlatego, aby zachować konkurencyjność rynkową stajemy przed krokiem, który może znacznie zmienić dotychczasowe możliwości. Badania przeprowadzone przez Forrester Research w 2014 roku wykazały, że średnio 73% organizacji używających programmatic w USA potwierdza lepsze targetowanie, zmniejszenie kosztów, jak również zmniejszenie czasu pracy.
Dzięki programmatic można już realizować kampanie online o bardzo wysokiej skuteczności i niższym niż dotychczas koszcie. Pobierz raport "Twoja droga do programmatic" i dowiedz się na czym polega najnowszy trend w marketingu interaktywnym!
W raporcie przedstawiamy:
- Wyniki badania Internet Standard w 128 organizacjach
- Popularność programmatic marketing na świecie i w Polsce
- Rolę platform i danych w świecie programmatic
- Wizję trendów programmatic na 2015 rok