Polki dot

Powstał nowy serwis internetowy skierowany do kobiet - Polki.pl.

Jest to wspólne przedsięwzięcie wydawnictwa Edipresse Polska oraz portalu Interia. Serwis zastąpił dotychczasowy dział kobiecy portalu.

Polki.pl przeznaczone są przede wszystkim dla kobiet w wielu od 20 do 34 lat (ok. 43% ogółu polskich internautek). Serwis składa się z 11 działów i 30 kategorii tematycznych.

Wprowadzenie serwisu na rynek będzie wspierane kampanią reklamową na łamach czasopism wydawanych przez Edipresse (m.in. Przyjaciółka, Viva) oraz w Interii - poprzez mailing do użytkowników poczty i kampanie banerowe.

Polki.pl będą konkurować z już działającymi na polskim rynku serwisami kobiecymi, m.in. JaKobieta.pl., Wirtualna Polska - Kobieta, Kobiety.pl, Sekrety Kobiet oraz internetowymi wydaniami magazynów: Twój Styl i Cosmopolitan.