Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Po ślubie przychodzi czas na szaleństwo e-zakupów

Ciekawe badanie dotyczące nabywania rzeczy przez Internet przeprowadził ostatnio Nielsen//NetRatings. Okazało się, że użytkownicy Sieci, którzy są zamężni bądź żonaci częściej korzystają ze sklepów internetowych od tych, którzy wciąż są w stanie wolnym.

Badanie Nielsen//NetRatings objęło swoim zasięgiem 40 tys. dorosłych osób i trwało przez trzy miesiące. Wyniki są następujące: 52% badanych, którzy są już po ślubie, skorzystało ze sklepów internetowych. Nabywców w stanie wolnym było mniej – 47% z nich zrobiło zakupy przez Sieć.

Zamężne internautki i żonaci internauci najczęściej odwiedzali sklepy, gdzie mogli nabyć coś dla domu bądź rodziny. W ich elektronicznych koszykach pojawiały się przedmioty gospodarstwa domowego, ogrodnicze, oprogramowanie edukacyjne oraz leki.

Z kolei „single” kupowały zazwyczaj głównie przedmioty z działu rozrywka: płyty CD, gry komputerowe. Ta grupa użytkowników korzystała również usług finansowych online – przede wszystkim z pożyczek studenckich.

W badaniu Nielsen//NetRatings wzięto pod uwagę także odwiedzalność stron, które utrzymują się głównie z reklam. Użytkownicy stanu wolnego ochoczo odwiedzali przede wszystkim: Match.com, TheSpark.com, Gay.com oraz Matchmaker.com i Date.com. Z kolei zamężne i żonaci skupili się na zgoła odmiennych tematach. Wśród pięciu najczęściej odwiedzanych serwisów znalazły się: FamilyFun, BabyCenter, AmericanBaby, a także NickJr. i ParentsPlace.com.

Ciekawe są również statystyki ilości odwiedzonych stron. „Single” korzystały średnio ze 115 stron w miesiącu, podczas gdy mężów i żony interesowało aż o 215% witryn mniej.