Piotr Waglowski w IAB

Do IAB Polska dołączyło trzech nowych specjalistów: Piotr Waglowski jako dyrektor ds. koordynacji działań prawnych, Paweł Kolenda w roli menedżera ds. badań, oraz Artur Stachowiak odpowiedzialny za komunikację i PR.

Piotr Waglowski jest prawnikiem, publicystą i webmasterem z wieloletnim doświadczeniem. Od 1997 roku prowadzi serwis VaGla.pl - Prawo i Internet, jest także Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Internet Society Poland, Zastępcą Przewodniczącego Rady Fundacji Nowoczesna Polska, Członkiem Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz Rady Programowej Fundacji Panoptykon.

Uczestniczy w pracach Obywatelskiego Forum Legislacji, działającego przy Fundacji im. Stefana Batorego oraz Forum "Aktywny Obywatel", działającego przy Instytucie Spraw Publicznych.

W IAB Polska będzie odpowiedzialny za przygotowanie i koordynację działań legislacyjnych.

Piotr Waglowski w IAB
-Piotr Waglowski

Stanowisko menedżera ds. badań w IAB Polska objął Paweł Kolenda posiadający 17 lat doświadczenia w segmencie badań rynkowych. Przez 12 lat pracował w Grupie IQS, ostatnio na stanowisku Senior Research Managera.

W IAB Polska Paweł Kolenda będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów oraz wsparcie merytoryczne w obszarach badawczych (m.in. IAB AdEx & CreativeEx).

Do zespołu IAB Polska dołączył także Artur Stachowiak, który objął stanowisko koordynatora ds. komunikacji. Będzie odpowiedzialny za działania public relations i komunikację wewnętrzną dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej IAB Polska.

Artur Stachowiak pracował ostatnio w Dziale PR operatora kablowego UPC Polska, gdzie zajmował się prowadzeniem komunikacji nowości produktowych w ramach usługi telewizji cyfrowej, dostępu do Internetu, VOD oraz telefonii stacjonarnej.

"Szybko rosnący rynek reklamy internetowej w Polsce wymaga prowadzenia coraz większej ilości projektów koordynujących nieustanny, szybki rozwój branży. Nowi ludzie w zespole biura IAB Polska pomogą nam działać szerzej i sprawniej, wnosząc bardzo potrzebne w tej chwili kompetencje oraz świeże spojrzenie" - powiedział Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska