Pierwsza kampania masowa serwisu domenowego

Rusza telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm - home.pl. Dom mediowy PanMedia Western odpowiada za planowanie mediów

- "To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron WWW w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach" - mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.

Celem kampanii jest szerokie zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw - I oczywiście zwiększenie sprzedaży usług internetowych do nowych użytkowników - dodaje Góralska.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos. W trwającej kilka tygodni kampanii będą puszczane dwie wersje telewizyjnych spotów

home.pl to jeden z dwóch liderów, obok NetArt, branży usług rejestracji i utrzymania domen internetowych z końcówką .PL. Wg. raportów Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej firma posiada ponad 25 proc. udziału w rynku. Firma uważa także, że przoduje w usługach hostingowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw - Nasz udział w tym segmencie rynku szacujemy na 50 procent - twierdzi Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.

Pierwsza kampania masowa serwisu domenowego

Marcin Kuśmierz

W 2009 r. przychody Home.pl wyniosły 48,8 mln zł, zysk brutto - 14,6 mln zł (rok wcześniej było to odpowiednio 39,3 mln zł i 9,97 mln zł). Daje to tym samym firmie pozycje lidera w swoim segmencie. W 2010 r. spółka spodziewa się wzrostu przychodów oraz zysku firmy.

Po co kampania masowa? Polski rynek domen wciąż posiada bardzo duży potencjał rozwojowy. Niemiecki - największy europejski rejestr domen krajowych w pierwszym kwartale 2010 obsługiwał 13,5 mln adresów z końcówką .de, w Wielkiej Brytanii było 8,4 mln adresów z końcówką .uk, w Holandii 3,8 mln domen z końcówką .nl a w Polsce tylko 1,7 mln z końcówką .pl. - "Polski rynek domen interetowych oraz hostingu stron WWW wciąż cechuje niska penetracja" - podsumowuje dyrektor Marcin Kuśmierz.

AKTUALIZACJA:

Oto jak prezentuje się spot telewizyjny:

Aktualizacja: 21 czerwca 2010 08:22

Dodałem spot promujący kampanię.