Peryskop na pierwszych sklepach
- Artur Małek,
- 09.12.2009, godz. 15:14
Pierwszych 20 sklepów internetowych rozpoczęło wyświetlanie recenzji produktowych udostępnionych przez serwis Peryskop.pl.
Serwis Peryskop.pl wyszukuje recenzje w internecie, odwiedzając ponad 1500 stron polsko- i anglojęzycznych, a następnie, przy pomocy stworzonych algorytmów semantycznych, analizuje ich treści w celu uzyskania obiektywnej oceny danego produktu.
Aby wyeliminować konieczność czasochłonnego czytania przez internautów wielu opinii, Peryskop wprowadził także streszczenie recenzji, które przedstawia najważniejsze informacje zawarte w opiniach w postaci od kilku do kilkunastu zdań.
Z oferty Peryskop.pl skorzystały już między innymi takie sklepy jak: electro.pl, e-link24.pl, foto-best.pl, komoorki.pl, netluk.pl, oraty.pl, solpol.pl oraz sprzedaztelefonow.pl.
- "Cieszymy się, że nasza oferta została dobrze przyjęta przez sklepy. Widzimy, że duża konkurencja na rynku e-handlu wymusza na sklepach pełniejszą ofertę oraz lepsze zaprezentowanie produktu - a to jest to, w czym się specjalizujemy" - mówi Jakub Połeć, prezes spółki Cuebid Investment, prowadzącej serwis Peryskop.pl. - "Analizy, które przeprowadziliśmy pokazują, że dołączenie opinii o produktach do strony sklepu powoduje zwiększenie sprzedaży tego produktu nawet o 75%."
Wszystkie opinie i treści dostępne na Peryskop.pl oferowane są sklepom internetowym w cenie od 99 zł na miesiąc.
W najbliższym czasie Peryskop.pl umożliwi sklepom internetowym uaktualnianie parametrów produktów oraz wyszukiwanie zdjęć produktowych.