Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Październikowy ranking wyszukiwarek w USA

Google jest numerem jeden na amerykańskim rynku wyszukiwarek. Według comScore ma 45% rynku, natomiast zdaniem Nielsen/Netratings już połowa zapytań jest kierowana do Google.

Według comScore Amerykanie przeprowadzili w październiku 6,8 mld operacji wyszukiwania, o 3% więcej niż we wrześniu. Z danych Nielsen/Netratings wynika, że zapytań było 6,9 mld.

Nielsen/Netratings podaje, że największą dynamikę wzrostu w stosunku do ubiegłego roku zanotował Yahoo, który miał o 30% więcej zapytań. Google zyskał 23%, natomiast wyszukiwarka Microsoftu straciła 8%.

Oto porównanie wyników, dotyczące liczby zapytań do amerykańskich wyszukiwarek:

Październikowy ranking wyszukiwarek w USA