PayPal kontra cegła w paczce
-
- Artur Małek,
- 16.11.2010, godz. 12:59
PayPal wprowadza do Polski stosowany na rynkach zachodnich system ochrony kupujących. W programie biorą udział m.in. Merlin, Agito, Vobis, Cepelia, Poczta Kwiatowa, DHL, Zara, eBay i wiele innych.
Osoby które dokonają zakupów w sklepie za pośrednictwem systemu PayPal, w razie problemów mogą liczyć na zwrot 100% kosztów transakcji.
Pełna ochrona kupujących ma gwarantować klientom zwrot całkowitej wartości zakupu, łącznie z kosztami wysyłki, zarówno z polskich, jak i zagranicznych sklepów.
Co ciekawe, zwrot kosztów nie jest ograniczony wartością ani liczbą transakcji. Oznacza to, że zastrzeżenia można zgłaszać do zakupu towarów o dowolnej cenie czy w dowolnej ilości, o ile nie chodzi o towar, którego nie można przesłać pocztą.
— Pokonaliśmy większość barier hamujących rozwój zakupów online — mówi Przemek Pluta, dyrektor PayPal Polska. — Jest wygodnie, bo nasz system pozwala na zakup za pomocą kilku kliknięć, bezpiecznie, bo nie musimy podawać danych karty ani logować się do banku w celu dokonania transakcji, a teraz także eliminujemy ryzyko oszustwa. Jeśli coś pójdzie nie tak, na przykład dostaniemy w przesyłce przysłowiową cegłę, nic nie tracimy, gdyż jesteśmy objęci pełną ochroną kupujących.
Wśród sklepów akceptujących pełną ochronę kupujących są już m.in. Merlin, Agito, Vobis, Cepelia, Poczta Kwiatowa, DHL, Zara, eBay i wiele innych.