PayPal formą płatności w Facebook

PayPal będzie oferował swoje usługi w kluczowych miejscach systemów reklamowych i deweloperskich serwisu Facebook.

Reklamodawcy uzyskają wkrótce możliwość, przekazywania opłat za reklamy na u (Facebook Ads) za pomocą systemu PayPal. Czynność ta odbędzie się za pośrednictwem istniejącego na serwisie społecznościowym narzędzia do tworzenia reklam w trybie online.

Współpraca z PayPal ma ułatwić klientom Facebooka z całego świata, targetowanie i prowadzenie kampanii reklamowych wśród ponad 400 milionów użytkowników Facebooka - zamieszkałych w 70% poza Stanami Zjednoczonymi.

Płatności w systemie PayPal staną się ponadto dostępne jako opcja płatności za kredyty na Facebooku (Facebook Credits), które przechodzą właśnie fazę testów beta w niewielkiej liczbie gier i aplikacji. Kredyty służą również do płacenia za prezenty w Sklepie z prezentami na Facebooku.

"W miarę rozwoju naszej działalności reklamowej i platformy zastosowań reklamowych, wśród życzeń od reklamodawców i twórców aplikacji z całego świata znajdowaliśmy coraz częściej potrzebę korzystania w całym Facebooku z systemu PayPal" — mówi Dan Levy, dyrektor działu operacji finansowych serwisu Facebook.

"Ułatwiamy klientom wysyłanie i odbieranie płatności przez Internet w 24 walutach i na 190 rynkach świata" — stwierdza Osama Bedier, wiceprezes działu platform i technologii wschodzących firmy PayPal. — "Twórcy aplikacji na Facebooku od zawsze wybierali i wybierają system PayPal do płacenia za towary wirtualne."