Pay-Per-Call od WP i Netsprint.pl w kwietniu

Wirtualna Polska i NetSprint.pl wprowadzą w kwietniu "Link Telefoniczny", reklamę rozliczaną w modelu Pay-Per-Call.

Link Telefoniczny to reklama tekstowa, wyświetlana na górze wyników wyszukiwania, składająca się z tekstu reklamowego oraz specjalnego numeru telefonu.

Jak podaje Netsprint.pl Link Telefoniczny powstał z myślą o firmach działających lokalnie, w szczególności tych, które nie posiadają własnej strony internetowej, lub takich które posiadają strony internetowe zawierające niewiele informacji oraz wszystkich firmach prowadzących sprzedaż przez telefon.

Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielony zostanie indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych klientów będą automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy.

Pay-Per-Call od WP i Netsprint.pl w kwietniu

Link Telefoniczny

Rozwiązanie od strony technologicznej przygotowane zostało we współpracy z firmą easyCALL.pl, która dostarcza infrastrukturę, technologie przekierowania połączeń telefonicznych oraz system bilingowy do rozliczania usługi.

Wcześniej podobne rozwiązanie wprowadził w Polsce Onet.pl.