PKO Bank Polski udostępnia płatności P2P

PKO Bank Polski stał się piątym polskim bankiem, który oferuje swoim klientom usługę P2P. Za pośrednictwem systemu płatności BLIK można już przelewać środki na wskazany numer telefonu.

To nie jedyne zmiany, jakie przygotował dla klientów PKO Bank Polski. Kolejne to: personalizacja aplikacji umożliwiająca zarządzanie ekranem głównym, przycisk skrótów do najczęstszych funkcji oraz logowanie jednym dotknięciem palca. Obecnie z aplikacji mobilnej Banku korzysta 570 tys. użytkowników, którzy doceniają użyteczność oraz bezpieczeństwo IKO.

PKO Bank Polski udostępnia płatności P2P

Aby otrzymać przelew międzybankowy BLIK, należy tylko zarejestrować swój numer telefonu w bazie BLIK wybierając w ustawieniach IKO opcję „Rejestracja numeru telefonu” i potwierdzając kodem PIN. Aby wysłać przelew ze swojego smartfona do osoby posiadającej konto w innym banku, znając tylko jej numer telefonu, wystarczy uruchomić aplikację i wybrać w menu funkcję „Przelewy”, następnie na liście dostępnych przelewów wybrać „Przelew na telefon”, wpisać lub wybrać z kontaktów numer telefonu odbiorcy i zlecić przelew na ten numer. Przelewy do kwoty 50 zł należy potwierdzić wybierając przycisk „Ok”, natomiast przy zlecaniu przelewu na wyższą kwotę konieczne jest podanie kodu PIN używanego przy logowaniu do IKO. Usługa do końca br. będzie bezpłatna dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo, w tym MŚP.