Opineo i Skapiec poszerzają ofertę dla sklepów
-
- Artur Małek,
- 20.04.2010, godz. 11:49
Skapiec.pl oraz Opineo.pl zdecydowały się na realizację nowych projektów e-commerce w ramach jednej grupy.
Firmy stworzą centrum usług informatycznych dla sklepów internetowych. Centrum ma dostarczać e-sklepom profesjonalne narzędzia do obsługi klientów. - "Nasz nowy projekt będzie odpowiedzią na potrzeby sklepów, których nie stać na pełen etat dla programisty" - mówi Paweł Kucharzak, dyrektor zarządzający i właściciel Opineo.pl.
W pierwszym etapie działalności centrum będzie świadczyło usługi w zakresie programowania (np. rozwinięcie koszyka) czy grafiki (zmiana interface'u). W przyszłości w ofercie może pojawić się także platforma umożliwiająca prowadzenie sklepu.
Zarówno Opineo.pl jak i Skąpiec.pl nie planują zmian w podstawowej strategii prowadzenia swoich serwisów, zachowując dotychczasową autonomiczność. Przypomnijmy, że dotychczasowa współpraca między serwisami polegała na udostępnianiu na Skąpiec.pl opinii na temat e-sklepów, które od 2006 roku gromadzi Opineo.pl
- "Jesteśmy przekonani, że zgromadzone przez obie strony doświadczenia przyczynią się do stworzenia użytecznych dla sprzedawców internetowych narzędzi" - mówi właściciel firmy Skąpiec.pl Mariusz Janiszewski.
Współpraca obejmie również obszar usług reklamowych. W połowie maja firmy zamierzają przedstawić kolejne wspólne projekty dla branży e-commerce.
W bazie Opineo.pl znajduje się obecnie 9,5 tys sklepów internetowych, jednak realizowane projekty zostaną skierowane również do sklepów, które nie korzystają z porównywarek cenowych.