Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Opineo i Skapiec poszerzają ofertę dla sklepów

Skapiec.pl oraz Opineo.pl zdecydowały się na realizację nowych projektów e-commerce w ramach jednej grupy.

Firmy stworzą centrum usług informatycznych dla sklepów internetowych. Centrum ma dostarczać e-sklepom profesjonalne narzędzia do obsługi klientów. - "Nasz nowy projekt będzie odpowiedzią na potrzeby sklepów, których nie stać na pełen etat dla programisty" - mówi Paweł Kucharzak, dyrektor zarządzający i właściciel Opineo.pl.

W pierwszym etapie działalności centrum będzie świadczyło usługi w zakresie programowania (np. rozwinięcie koszyka) czy grafiki (zmiana interface'u). W przyszłości w ofercie może pojawić się także platforma umożliwiająca prowadzenie sklepu.

Zarówno Opineo.pl jak i Skąpiec.pl nie planują zmian w podstawowej strategii prowadzenia swoich serwisów, zachowując dotychczasową autonomiczność. Przypomnijmy, że dotychczasowa współpraca między serwisami polegała na udostępnianiu na Skąpiec.pl opinii na temat e-sklepów, które od 2006 roku gromadzi Opineo.pl

- "Jesteśmy przekonani, że zgromadzone przez obie strony doświadczenia przyczynią się do stworzenia użytecznych dla sprzedawców internetowych narzędzi" - mówi właściciel firmy Skąpiec.pl Mariusz Janiszewski.

Współpraca obejmie również obszar usług reklamowych. W połowie maja firmy zamierzają przedstawić kolejne wspólne projekty dla branży e-commerce.

W bazie Opineo.pl znajduje się obecnie 9,5 tys sklepów internetowych, jednak realizowane projekty zostaną skierowane również do sklepów, które nie korzystają z porównywarek cenowych.