Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Onet z serwisem dla "nowoczesnego seniora"

Onet wystartował z nowym społecznościowym projektem, którego celem jest łączenie pokoleń i odnawianie rodzinnych więzi, a także edukowanie seniorów w zakresie korzystania z internetu.

Projekt Onetu Przez Pokolenia promowany hasłem: "akcja, która łączy generacje" tworzony jest we współpracy z partnerami: UPC Polska, Eurobankiem, Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (FRSI) oraz Polsko-Amerykańską Fundacją Wolności (PAFW).

Jego celem jest przede wszystkim promowanie internetu wśród osób starszych i zachęcanie ich do aktywnego odkrywania możliwości jakie niesie ze sobą uczestnictwo w sieciowej społeczności.

Strona projektu to "głos" akcji, a zarazem jedno z najbardziej przyjaznych miejsc dla starszych osób w przestrzeni internetowej - deklarują twórcy inicjatywy.

Na witrynie znajduje się kilka tematycznych działów. Dla nieufnych wobec internetu przeznaczona jest "Akademia e-seniora UPC", gdzie krok po kroku początkujący starszy internauta dowie się: jak korzystać z poczty e-mail i jak wyszukiwać informację w internecie. Dostępne są także sygnowane przez partnerów akcji poradniki: Jak to zrobić? (dotyczy wszechstronnego wykorzystania internetu i technologii), Finanse z Eurobankiem, Gotowanie oraz Zdrowie i Medycyna.

Akcji "Przez pokolenia" towarzyszy konkurs "Historia z myszką", na który wysyłać należy zdjęcia sprzed lat wraz z opisaną ich historią.

Zamierzamy promować wizerunek "nowoczesnego seniora", który nie tylko sam zna się na komputerach i Internecie, ale także propaguje taką właśnie postawę w swoim środowisku - brzmią cele akcji i witryny przez-pokolenia.pl. Wierzymy, że Internet jest jednym z narzędzi budujących więzi między pokoleniami. Naszym celem długofalowym jest zlikwidowanie "bariery technologicznej" dzielącej dziś starszych i młodszych.