Onet.pl Marką Godną Zaufania 2004

Magazyn Reader's Digest poprosił czytelników o wskazanie marek, którym najbardziej ufają. Onet.pl, zwyciężył w kategorii "firmy internetowe". Tytuł Marki Godnej Zaufania 2004 (The Most Trusted Brand), portal otrzymał po raz piąty z rzędu.

Badanie "European Trusted Brands" magazyn przeprowadził w czternastu europejskich krajach. Czytelnicy zostali poproszeni o wskazanie marek, którym ufają najbardziej i ocenę ich według takich kategorii jak: jakość, wartość, wizerunek i zrozumienie potrzeb konsumenta.

Wśród polskich marek godnych zaufania znalazły się m.in.: PZU S.A. Amica, Orlen, Hortex Winiary, Wedel i Herbapol, Era GSM. Pośród mediów największym zaufaniem Polaków cieszy się TVN oraz RMF FM. Polacy darzą zaufaniem także zagraniczne marki, takie jak: Mercedes, IBM, Nokia, Jacobs, Knorr i Sony.

Badania przeprowadzono w okresie od września do października 2003. Dla potrzeb sondażu Reader's Digest przebadał 29 tys.132 Europejczyków w tym 1405 Polaków.