Oglądalność mierzalna

Firma Weborama, działająca na europejskim rynku narzędzi do pomiaru oglądalności działań w zakresie e-marketingu, udostępniła wersję 4.0 rozwiązania Weboscope.

Weboscope 4.0 jest narzędziem wspomagającym optymalizację strategii marketingowej w Internecie. Usługa dostarcza danych statystycznych - jakościowych i ilościowych - w zakresie częstości odwiedzania witryn WWW przez internautów. Pozwala ona również na pomiar skuteczności kampanii reklamowych czy też marketingu bezpośredniego.

Produkt zawiera rozwiązania dostosowane do zróżnicowanych potrzeb, które można znaleźć w modułach:

* Audience - analizy oglądalności witryn i grup witryn w Internecie

* Performance - pomiar skuteczność wszystkich działań promocyjnych w trybie on-line

* Intranet - audyt witryn i grup witryn w intrasieci

* Customised - rozwiązania dostosowywane do potrzeb pomiarów oglądalności (zasięgu oddziaływania).

Weboscope 4.0 oferuje szereg narzędzi do analiz, obejmujących m.in. rozwiązania wielojęzyczne, statystyki w czasie rzeczywistym, moduły sprawozdawczości i syntetyczne (raporty oglądalności i raporty e-mailowe).

Analizy obejmują m.in.: ruch i jego pochodzenie (wg różnych kryteriów), drogi nawigacji internautów, pomiar i porównywanie strumieni internautów generowanych w witrynie WWW w wyniku przeprowadzonych kampanii reklamowych, przekształcenia odwiedzających stronę WWW w klientów/członków.

Więcej informacji po adresem: http://www.weboscope.com