Oferty na Facebooku dostępne

Narzędzie do oferowania fanom kuponów i rabatów poprzez portal jest teraz dostępne dla każdej strony, która ma więcej niż 400 fanów.

Publikowane na Facebooku oferty będą się pojawiały wysoko w strumieniu newsów i formą nie będą się znacznie różniły od standardowych postów. Dzięki swojej konstrukcji będzie można się nimi swobodnie dzielić i wymieniać między sobą, tak, jakby się to działo ze standardowymi informacjami.

Kupony mogą zawierać kody promocyjne lub kreskowe, które umożliwią odbiór zniżki przy zakupie produktu.

Oferta była testowana wcześniej na wybranej grupie przedsiębiorców i ich zdaniem wykorzystanie kuponów rozdawanych przez Facebook prowadzi do istotnego zwiększenia sprzedaży. Wzrasta też zadowolenie klientów, gdyż mogą łatwo podzielić się korzystną ofertą z przyjaciółmi.

Zdaniem autora blogu fejsik.pl w tym narzędziu kryje się także zagrożenie dla marketerów - jego wykorzystanie jest bardzo kuszące i może skutkować w zasypaniu użytkownika ofertami. Odrzucony niechcianymi wiadomościami może po prostu wypisać się z tej grupy.