Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Ocen.pl własnością Point Group

Za 90 tys. zł Platforma Mediowa Point Group kupiła serwis Ocen.pl. Serwis ma wzmocnić internetową ofertę Spółki adresowaną do studentów i uczącej się młodzieży.

Serwishttp://Ocen.pl z rąk firmy Druid Multimedia trafił pod skrzydła notowanej na giełdzie Platformy Mediowej Point Group za 90 tys. zł brutto.

Zakup ocen.pl jest zgodny ze strategią rozwoju PMPG i stanowi uzupełnienie portfolio grupy, w którym są już m.in. magazyn studencki "?dlaczego" oraz kierowany do studentów i absolwentów portal Korba.pl. Nowozakupiony serwis ma przyciągnąć użytkowników, dla których Internet jest miejscem interakcji i którzy czynnie uczestniczą w społecznościach sieciowych - napisano w komunikacie PMPG.

Ocen.pl jest serwisem adresowanym do studentów, za pośrednictwem którego mogą oni wystawiać oceny swym wykładowcom, a także dzielić się opiniami na temat belfrów. Misją witryny jest: dostarczanie wiarygodnych opinii o wykładowcach polskich uczelni, a oceny można wystawiać wg kilku kryteriów: sprawiedliwość, przyjazność, jasność, przydatność, uroda i jasność.

Jak podają statystyki na stronie głównej serwisu, posiada on blisko 47 tys. zarejestrowanych użytkowników, a ocenie poddanych zostało ponad 15 tys. wykładowców. Wg majowej fali badania Megapanel PBI/Gemius odwiedziło go 75 tys. real users, którzy wygenerowali 413 tys. odsłon.

Ocen.pl. to jedyne tego typu medium, umożliwiające każdemu studentowi ocenę swojego wykładowcy i zapoznanie się z opiniami innych. Jednocześnie to znakomite uzupełnienie dorocznego plebiscytu magazynu "?dlaczego", "Wielkie 2 Wielkie 5", w którym studenci wystawiają oceny osobom publicznym lub instytucjom mającym wpływ na środowisko akademickie, rynek edukacji i samych studentów - powiedział Michał Gajewski, redaktor naczelny magazynu "?dlaczego", który będzie pracował nad integracją serwisu z obecną strukturą mediów adresowanych do studentów.

Źródło: PMPG