Ocen.pl własnością Point Group

Za 90 tys. zł Platforma Mediowa Point Group kupiła serwis Ocen.pl. Serwis ma wzmocnić internetową ofertę Spółki adresowaną do studentów i uczącej się młodzieży.

Serwishttp://Ocen.pl z rąk firmy Druid Multimedia trafił pod skrzydła notowanej na giełdzie Platformy Mediowej Point Group za 90 tys. zł brutto.

Zakup ocen.pl jest zgodny ze strategią rozwoju PMPG i stanowi uzupełnienie portfolio grupy, w którym są już m.in. magazyn studencki "?dlaczego" oraz kierowany do studentów i absolwentów portal Korba.pl. Nowozakupiony serwis ma przyciągnąć użytkowników, dla których Internet jest miejscem interakcji i którzy czynnie uczestniczą w społecznościach sieciowych - napisano w komunikacie PMPG.

Ocen.pl jest serwisem adresowanym do studentów, za pośrednictwem którego mogą oni wystawiać oceny swym wykładowcom, a także dzielić się opiniami na temat belfrów. Misją witryny jest: dostarczanie wiarygodnych opinii o wykładowcach polskich uczelni, a oceny można wystawiać wg kilku kryteriów: sprawiedliwość, przyjazność, jasność, przydatność, uroda i jasność.

Jak podają statystyki na stronie głównej serwisu, posiada on blisko 47 tys. zarejestrowanych użytkowników, a ocenie poddanych zostało ponad 15 tys. wykładowców. Wg majowej fali badania Megapanel PBI/Gemius odwiedziło go 75 tys. real users, którzy wygenerowali 413 tys. odsłon.

Ocen.pl. to jedyne tego typu medium, umożliwiające każdemu studentowi ocenę swojego wykładowcy i zapoznanie się z opiniami innych. Jednocześnie to znakomite uzupełnienie dorocznego plebiscytu magazynu "?dlaczego", "Wielkie 2 Wielkie 5", w którym studenci wystawiają oceny osobom publicznym lub instytucjom mającym wpływ na środowisko akademickie, rynek edukacji i samych studentów - powiedział Michał Gajewski, redaktor naczelny magazynu "?dlaczego", który będzie pracował nad integracją serwisu z obecną strukturą mediów adresowanych do studentów.

Źródło: PMPG