OS3 multimedia dla FoodCare
- Artur Małek,
- 18.12.2008, godz. 15:31
Agencja interaktywna OS3 multimedia nawiązała współpracę z firmą FoodCare. Na jej zlecenie wykonała serwisy produktowy dla marki Fitella (fitella.pl) oraz korporacyjny (foodcare.pl).
Serwis fitella.pl jest projektem wizerunkowo - informacyjnym. Jego celem jest stworzenie platformy do komunikacji z konsumentką Fitelli w internecie.
Serwis skupia również informacje produktowe, uzupełnione o wartości kaloryczne jak i narzędzia, takie jak rozbudowany kalkulator BMI, jak i działy poświęcone modzie, psychotestom i mężczyznom.
Elementem, dzięki któremu wokół marki ma powstać społeczność, jest Dziennik (blog). Internautki mogą umieszczać w nim swoje wpisy i zdjęcia oraz komentować wpisy innych. Czy jednak oddanie użytkowniczkom miejsca na prowadzenie dziennika wystarczy, by wokół strony stworzyć społeczność?