Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

OS3 multimedia dla FoodCare

Agencja interaktywna OS3 multimedia nawiązała współpracę z firmą FoodCare. Na jej zlecenie wykonała serwisy produktowy dla marki Fitella (fitella.pl) oraz korporacyjny (foodcare.pl).

Serwis fitella.pl jest projektem wizerunkowo - informacyjnym. Jego celem jest stworzenie platformy do komunikacji z konsumentką Fitelli w internecie.

Serwis skupia również informacje produktowe, uzupełnione o wartości kaloryczne jak i narzędzia, takie jak rozbudowany kalkulator BMI, jak i działy poświęcone modzie, psychotestom i mężczyznom.

Elementem, dzięki któremu wokół marki ma powstać społeczność, jest Dziennik (blog). Internautki mogą umieszczać w nim swoje wpisy i zdjęcia oraz komentować wpisy innych. Czy jednak oddanie użytkowniczkom miejsca na prowadzenie dziennika wystarczy, by wokół strony stworzyć społeczność?