Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

OMG Digital: wolimy informacje i rozrywkę z sieci niż telewizji

Ponad połowa polskich internautów poszukując informacji siada przed komputerem a nie telewizorem lub prasą codzienną - wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez OMG Digital. Jedynie seriale wciąż pozostają domeną szklanego ekanu.

Z badań przeprowadzonych przez firmę OMG Digital wynika, że coraz więcej treści zarówno rozrywkowych jak i informacyjnych znajdujących się w internecie wygrywa z ofertą telewizyjną.

Ponad połowa polskich internautów przebadanych przez OMG Digital deklaruje, że po rozrywkę sięga do internetu, podczas gdy w telewizji szuka jej zaledwie co trzeci badany (29,2%).

Podobnie przedstawia się sytuacja ze zdobywaniem aktualnych informacji oraz danych gospodarczych. Poszukiwanie bieżących wiadomości z kraju i ze świata, ponad połowa respondentów (51,8%) rozpoczyna od internetu, po telewizyjnego pilota sięga 27% badanych, a po tradycyjną prasę zaledwie 5,7%. W przypadku informacji gospodarczych - również ponad połowa Polaków korzystających z sieci szuka informacji z tej dziedziny w internecie, co czwarty badany (27%) włącza w tym celu telewizor, a 9,7% czyta prasę. Większość użytkowników sieci (53,8%) przed komputerem sprawdza też wiadomości sportowe, dotyczące swojego hobby (85%), zdrowia, urody oraz gotowania (64,5%).

Telewizja z internetem wygrywa jedynie w kategorii seriali. Wg deklaracji respondentów OMG Digital seriale telewizyjne na szklanym ekranie ogląda 3/4 internautów (74,8%), a w sieci zaledwie 14,5%.

W Polsce, wg kwietniowych wyników NetTrack już blisko połowa Polaków (48%) korzysta z internetu. Najliczniejszą grupą stanowią ludzie młodzi w wieku 25-39 lat (38%) oraz 15-24 lat (32%), posiadający wykształcenie średnie lub wyższe.

Źródło: http://www.rp.pl