Nowy serial internetowy Agory: "Bee like Avril Lavinge"
-
- Artur Małek,
- 14.09.2009, godz. 19:24
Internetowy serial "Bee like Avril Lavinge", to wspólne przedsięwzięcie Agory i A2 Multimedia. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 15. września
Produkcja Agory i A2 Multimedia to pierwszy na polskim rynku internetowy serial muzyczno-fabularny skierowany do nastolatek. Na jego potrzeby powstały oryginalne piosenki, które będą promowane m.in. w internetowym radiu Kotek.fm , jednym z kanałów Tuba.fm.
Serial "Bee like Avril Lavinge" będzie emitowany w dedykowanym dziale serwisu Kotek.pl na www.kotek.pl/bee , a także w serwisie Tivi.pl (www.bee.tivi.pl - serwis ruszy 15. września). Seria obejmuje 8 odcinków, które będą pojawiać się na stronach we wtorki i piątki. Każdy odcinek "Bee" będzie trwał około 6 minut.
Producentem wykonawczym serialu jest A2 Multimedia, spółka powołana przez Agorę i ATM Grupę, która zajęła się castingami, produkcją i dystrybucją odcinków serialu oraz scenariuszem. Agora odpowiada za marketing projektu i relacje z reklamodawcami.
Sponsorem serialu jest producent perfum Avril Lavigne "Black Star", firma Procter & Gamble International Operations SA. Serial dla swojego klienta zakupił dom mediowy Mediacom.

W ofercie audiowizualnej Agory znajdują się obecnie m.in. serwisy Wideo.Gazeta.pl , Ekstraklasa.tv , GazetaPraca.tv czy zCzuba.tv oraz serwis Tivi.pl Seriale Internetowe, wydawany przez spółkę A2 Multimedia, powołaną do życia w 2007 r. przez Agorę i ATM Grupę.