Nowe, większe banery internetowe

Online Publishers Association ogłosiło, że 37. spośród firm należących do stowarzyszenia (których strony docierają do 68 proc. internautów w USA), wprowadziło do oferty trzy gigantyczne formy reklamowe. Wityny należące do The New York Times, CNN i MSNBC.com już wkrótce zaoferują nowy produkt reklamodawom takim jak Bank of America i Marcedes-Benz.

Wprowadzenie nowych, większych form reklamowych zapowiadane było przez OPA (Online Publishers Association) już trzy miesiące temu. Głównym uzasadnieniem dla tego ruchu było zwiększenie potencjału internetu jako medium reklamującego markę oraz danie agencjom większego pola do popisów kreatywnych.

Prezes OPA, Pam Horan - "Trzy miesiące na wprowadzenie nowych form były konieczne, gdyż wielu wydawców musiało dokonać zmian w budowie swoich stron internetowych, by mogły one wyświetlać większe formy." Duże banery nie tylko mają łatwiej niż dotychczas przyciągać uwagę użytkownika. Dzięki zastosowaniu większych form, na stronach publikowana będzie mniejsza liczba reklam, także, jak ładnie to ujęła prezes OPA - "zmniejszy się rywalizacja o spojrzenie klienta."

Trzy nowe formy reklamowe to:

Nowe, większe banery internetowe

The Fixed Panel

Nowe, większe banery internetowe

The XXL Box

Nowe, większe banery internetowe

The Pushdown

Źródło: mediapost.com, informacja prasowa OPA.