Nowe usługi eTel

Operator telekomunikacyjny eTel Polska wprowadził do swojej oferty dwie nowe usługi - eTel On-line (czyli dostęp do szczegółowego rachunku telefonicznego przez WWW) oraz Telekonferencje. Firma planuje również uruchomienie własnego numeru dostępowego.

eTel On-line pozwala klientom operatora na uzyskanie szczegółowych informacji o rachunku telefonicznym za pośrednictwem przeglądarki internetowej. System prezentuje dane o połączeniach telefonicznych do dnia poprzedniego i umożliwia m.in. wyszukiwanie połączeń (według różnych kryteriów), sortowanie, tworzenie raportów oraz eksport danych do pliku. Przedstawiciele eTel poinformowali, że już w pierwszym tygodniu od udostępnienia usługi skorzystało z niej ponad 20% klientów eTel; zapowiadają również, że system ten będzie sukcesywnie rozbudowywany i poszerzany o możliwość przeglądania w nim wszystkich usług eTel oraz faktur. Na razie (do lipca) usługa udostępniana jest bezpłatnie.

Druga nowa usługa, Telekonferencje, skierowana jest dla firm, które chcą oszczędzić czas oraz pieniądze na żmudnym i czasochłonnym procesie samodzielnego zestawiania połączeń grupowych. Korzystanie z niej jest proste - wymaga jedynie dodzwonienia się do mostka telekonferencyjnego na specjalny numer dostępowy lub podania numerów telefonów, do których mostek konferencyjny ma oddzwonić. Za korzystanie z niej trzeba zapłacić 0,42 zł netto za minutę dla jednego uczestnika konferencji (plus koszt połączenia telefonicznego). Aby móc skorzystać z Telekonferencji, należy podpisać stosowną umowę.

Przedstawiciele firmy poinformowali również, że planują uruchamianie kolejnych usług - w tym m.in. numer dostępowy do Internetu oraz hosting.

Więcej informacji:

http://www.etel.pl