Nowe sieci reklamowe od Agory

Sieć reklamy wideo już teraz oraz w najbliższym czasie siec reklamy mobilnej - to plany Agory związane z umacnianiem swej pozycji na rynku sieci reklamy internetowej.

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, Agora uruchamia kolejne sieci reklamowe - reklamy wideo oraz reklamy mobilnej. Dołączą one do portfela projektów, w którym znajduje się m. in. sieć reklamy adresowanej do kobiet Glossy Media, system reklamy na blogach AdTaily oraz sieć reklamy efektywnościowej PayPer. Agora jest również współwłaścicielem Bussiness Ad Network, którą prowadzi wspólnie z Money.pl.

AdPlayer, sieć reklamy wideo wystartuje prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu. Oprócz standardowych formatów takich jak spoty reklamowe w formie preroll czy postroll oraz branding player, sieć oferować będzie również nietypowe rozwiązania marketingowe (np. interaktywny overlayer), także reklamę w takich formach jak seriale internetowe, wideoporadniki oraz sponsoring programów tematycznych czy transmisje wydarzeń.

Projekt skierowany ma być do wydawców i producentów treści o wysokiej jakości, w tym również tych, którzy jeszcze nie dysponują własnymi materiałami wideo. Agora wspierać ma m. in. swych klientów w produkcji materiałów wykorzystując swoje narzędzia oraz zaplecze technologiczne.

Siecią pokierować ma Krzysztof Beniowski, obecnie Brand Advertising Online w dziale sprzedaży pionu Internet Agory.

Kolejny projekt Agory - sieć reklamy mobilnej powinna ruszyć w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Spółka cały czas prowadzi rozmowy z partnerami rynku mobilnego.

Zasięg nowych sieci, zrzeszone witryny oraz koszt reklamy - już wkrótce więcej szczegółów o nowych projektach Agory.