Nowe osoby w Interactive Marketing Partner
-
- Artur Małek,
- 04.09.2009, godz. 15:58
Do zespołu agencji interaktywnej Interactive Marketing Partner (spółka zależna Internet Group) dołączyły nowe osoby: Ewa Gaj i Michał Omieciński.
Ewa Gaj będzie realizowała cele i zadania pełniącej obowiązki dyrektora działu IMP Interactive. Z branżą medialną, głównie nowymi mediami związana jest od ponad dziesięciu lat. Wcześniej współpracowała z uznanymi podmiotami branży, m.in. K2 Internet S.A., Euro RSCG, OS3 Multimedia, Pixelmakers czy TP Internet. Absolwentka politologii oraz łódzkiej szkoły filmowej w zakresie Produkcji Mediów Cyfrowych.
Stanowisko Art Director Interactive Marketing Partner objął Michał Omieciński. Ostatnio pełnił funkcję Kierownika działu marketingu w H&B Notebooks S.A., gdzie odpowiadał, m.in. za kampanie marki iPlus pod hasłem "Świąt nie będzie".
Nowym Account Manager został Mateusz Mikułan. Ostatnio współpracował z agencją interaktywną Herbatha również na stanowisku Account Manager.