Nowe osoby w Gazeta.pl

Nowi pracownicy Gazeta.pl to nabytki z Grupy ITI, dla których w strukturze portalu stworzono nowe stanowiska. Nazwa jednego z nich daje pojęcie o tym, o czym myśli Gazeta.

Project managerem w Dziale Treści i Usług Mobilnych portalu Gazeta.pl został Łukasz Kluj, były szef zespołu marketingu w TVN International. Dołączył do zespołu Gazeta.pl 1 października br. Do jego obowiązków będzie należało prowadzenie i rozwój projektów z zakresu usług mobilnych oraz współpraca z partnerami technologicznymi.

Jak w wywiadzie dla Internet Standard zdradził prezes Onet.pl, Łukasz Wejchert, nad "portalem na komórkę", czyli jego uproszczoną wersją, od co najmniej roku pracuje również Onet.pl.

Stanowisko menadżera ds. rozwoju sprzedaży portalu Gazeta.pl objął Michał Sankowski, wcześniej odpowiedzialny za realizację projektów marketingowych w Onet.pl. Michał Sankowski - jako menadżer ds. rozwoju sprzedaży - będzie odpowiedzialny za analizę rynku i tworzenie nowych produktów reklamowych.

Rozbudowa obu działów jest jednym z elementów zmian w strukturze biznesowej portalu realizowanych od trzech miesięcy w Gazeta.pl - czyli od momentu zatrudnienia nowego dyrektora Pionu Internet Agory, Tomasz Józefackiego. W ramach tych zmian wydzielono m.in. działy produktowe i operacyjne.

Gazeta.pl, z inicjatywy nowego dyrektora marketingu Dominika Kaznowskiego, pracuje równocześnie nad ujednoliceniem systemu identyfikacji wizualnej. Zakres prac obejmuje stworzenie przejrzystej i unowocześnionej wizualizacji marki Gazeta.pl oraz marek serwisów wchodzących w skład portalu, nad czym portal pracuje wspólnie z agencją Pro-creation.