Nowa sieć reklamowa integruje media internetowe i zewnętrzne

Firma AMPP Media oferuje w USA połączenie rozproszonej reklamy internetowej i zewnętrznej przygotowując się również do sprzedaży reklamy w urządzeniach mobilnych.

AMPP Media ogłosiła, że jej klienci mogą wykupywać od niej pakiet zsynchronizowanej reklamy multimedialnej, która opierać się będzie na trzech platformach: reklamie internetowej, reklamie zewnętrznej oraz reklamie w urządzeniach mobilnych.

Jak pokazuje ostatnie badanie DoubleClick, reklama wideo o wiele skuteczniej dociera do konsumentów niż statyczne bannery. Jej skutecznośc waha się średnio od 0,4% do 0,74% przy pomiarze click-through, co w porównaniu do 0,1-0,2% przy bannerach, jest już różnicą znaczącą.

W pełni interaktywna reklama internetowa będzie możliwa zarówno w standardowych formatach, jak też poprzez zagnieżdżenie firmowego odtwarzacza wideo na stronie, który został stworzony przez firmę DemandX.

Podstawą działań AMPP jest podpisanie umowy z DoubleClick, celem której jest korzystanie z systemu DART. W ten sposób firma ma nadzieję dotrzeć do ponad 80 mln użytkowników miesięcznie. DoubleClick już oferuje kupno powierzchni reklamowej w tym systemie dysponując ekranami LCD w centach miast i w przestrzeniach handlowych tj. kafejki, lotniska, hotele i punkty sprzedaży. AMPP z kolei posiada swoje instalacje w sieci amerykańskich kafejek Tully's.

Jak mówi dla TMCnet Ari Paparo, wice prezes ds. Rich Media w DoubleClick: - Jesteśmy podekscytowani faktem, że AMPP Media wybrała właśnie Rich Media w DoubleClick. Użycie DoubleClick daje AMPP Media możliwość tworzenia wielu rozwiązań dla klientów, używania rich media, a także mierzenia efektywności swoich kampanii reklamowych poprzez zastosowanie skomplikowanych metod badawczych.

Jak oświadcza Chris Churchill, założyciel i CEO AMPP Media, firma podpisała także umowę z firmą BitTorrent na umieszczanie reklam. Do grona współpracowników dołączyła także Nexopia - kanadyjska platforma społecznościowa.

Działania firmy zacierają różnicę pomiędzy reklamą internetową, a zewnętrzną. AMPP podpisała bowiem również umowę z firmą Linden Labs, twórcą i nadzorcą wirtualnego świata Second Life, gdzie ma zamiar wzmocnić system sprzedaży reklam cyfrowych, które będą jednak umieszczanie w niej jako reklama zewnętrzna.

źródło:http://clickz.com/

***

Autorem tekstu jest Konrad Szlendak