Nowa oferta reklamy mobilnej w AdAction
-
- Bożena Jaskowska,
- 17.02.2009, godz. 08:55
Podział na reklamę dynamiczną i statyczną w grach oraz produkcję gier to podstawowe zmiany wprowadzone do oferty firmy AdAction.
Firma AdAction, specjalizująca się w reklamie w grach oraz reklamie mobilnej, zaprezentowała poszerzoną ofertę wraz z nowym cennikiem reklam. AdAction - jak deklarują przedstawiciele firmy - dociera z przekazem reklamowym w grach do ponad 4 milionów graczy w Polsce, a z reklamą w telefonach komórkowych do ponad 1 mln ich posiadaczy.
W nowej ofercie wprowadzono między innymi podział na reklamę dynamiczną (in-game ads) i statyczną w grach (Product Placement) oraz produkcję gier (advergaming), a także uwzględniono platformy na jakich są one dostępne (np. gry na PC/konsole, gry przeglądarkowe, flashowe, reklama mobilna). Zmieniono również cennik oraz zaproponowano nową formę reklamy mobilnej.
Nowa pozycja w ofercie AdAction umożliwia precyzyjne targetowanie ze względu na cechy demograficzne czy pobierany kontent oraz wywoływanie przez posiadaczy telefonów takich akcji jak wysyłka predefiniowanych smsów lub bezpośrednia rozmowa z call center Klienta.
Źródło: http://adaction.pl