Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Nowa kampania Interii za 9 mln zł

Interia.pl wystartowała z nową kampanią wizerunkowo-świadomościową, która przebiegać będzie pod hasłem: "Interia.pl: Więcej niż się spodziewasz". Obejmie ona prasę, radio, telewizję, kino oraz internet i potrwa do końca roku.

Kampania ma dotrzeć głównie do użytkowników, którzy wcześniej nie korzystali z Interii i zbudować świadomość wszechstronnego portalu, zaspokajającego większość potrzeb internautów. W warstwie emocjonalnej ma przekazywać radość, dystans, luz i swobodę.

Każdego dnia kampanii promowany będzie kolejny temat, który ma zachęcić nowych użytkowników do odwiedzenia portalu. Serię tematów otwiera m.in. Zimowy poradnik kierowcy.

Kampanię zaplanował, przygotował i zakupił we własnym zakresie Dział Marketingu & PR portalu. Potrwa ona do końca grudnia, a jej wartość wynosi cennikowo 9 mln zł. Reklamy zobaczyć będzie można m.in. w Superexpressie, Gazecie Prawnej, CKM czy też usłyszeć na stacjach należących do RMF FM.