Nominacje do Mixx Awards 2011
-
- (aja),
- 13.10.2011, godz. 16:13
Jury konkursu kreatywnego Mixx Awards ogłosiło shortlisty nominowanych projektów w tegorocznej edycji. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się wieczorem, pierwszego dnia eventu Internet Poland Conference&Expo.
Najwięcej, pięć nominacji uzyskała agencja Pride and Glory Huge Idea. Po trzy nominacje mają Grupa Allegro oraz Golden Submarine. "Poziom zgłaszanych prac do Mixx Awards jest wyższy z każdym rokiem. Tak dopracowane przedsięwzięcia świadczą o dynamicznym rozwoju całego sektora interaktywnego" - powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. "Gala rozdania nagród odbędzie się w czasie trwania Internet Poland Conference&Expo 8-9 listopada" - dodaje.
Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:
- Ceneo: Gong Sp.zo.o
- "Męskie Granie 2011": Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD
- Rytuał Przyjęcia: ACR
Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
- IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann,Universal McCann
- Launch marki Revange: Chariot
- Nike Free: Mindshare Polska Sp. z o.o, Artegence
Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew:
- Play Try smart fon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
- Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,
- "Wymyśl nowy smak" : Media Direction Digital
Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
- Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
- KFC SoGood: CodeMedia S.A., Adv.pl Sp. z o.o.
- Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP
Nominowani w kategorii Marketing społecznościowy:
- Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine,
- Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
- Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea Sp.z o.o sk.
Nominowani w kategorii Gry:
- Gra "Gitarowe Granie" promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
- Męskie Pasje: Gong Sp. z o.o
- Świat Danio: Mediacom
Nominowani w kategorii Wideo-online:
- Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
- Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
- Uważaj na atrapy: K2 Internet S.A., ACR
Nominowani w kategorii Strona brandowa:
- MTVNHD Experience the music: K2 Internet S.A.
- Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
- Strona brandowa: "Zywiec.com.pl": Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
Nominowani w kategorii Branded kontent:
- 360interactive.pl: GoldenSubmarine
- Blog HTC: Blomedia Sp. zo.o, Zed Digital
- Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska Sp. z o.o, Gazeta.pl
Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu:
- Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: MOSQI.TO
- Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
- Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska
Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit:
- Akcja Społeczna "Policzmy Się": Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
- Kampania non profit dla Greenpeace: "Bo mi zależy": Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
- Włącz myślenie: Codemedia S.A., Fabryka Komunikacji Społecznej Sp. z o.o.
Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe:
- Kampania cross mediowa: "Męskie Granie 2011" : Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska,Macroscope OMD
- Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
- Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet