Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Nominacje do Mixx Awards 2011

Jury konkursu kreatywnego Mixx Awards ogłosiło shortlisty nominowanych projektów w tegorocznej edycji. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się wieczorem, pierwszego dnia eventu Internet Poland Conference&Expo.

Najwięcej, pięć nominacji uzyskała agencja Pride and Glory Huge Idea. Po trzy nominacje mają Grupa Allegro oraz Golden Submarine. "Poziom zgłaszanych prac do Mixx Awards jest wyższy z każdym rokiem. Tak dopracowane przedsięwzięcia świadczą o dynamicznym rozwoju całego sektora interaktywnego" - powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. "Gala rozdania nagród odbędzie się w czasie trwania Internet Poland Conference&Expo 8-9 listopada" - dodaje.

Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:

  • Ceneo: Gong Sp.zo.o
  • "Męskie Granie 2011": Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD
  • Rytuał Przyjęcia: ACR

Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek:

  • IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann,Universal McCann
  • Launch marki Revange: Chariot
  • Nike Free: Mindshare Polska Sp. z o.o, Artegence

Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew:

  • Play Try smart fon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
  • Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,
  • "Wymyśl nowy smak" : Media Direction Digital

Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów:

  • Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
  • KFC SoGood: CodeMedia S.A., Adv.pl Sp. z o.o.
  • Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP

Nominowani w kategorii Marketing społecznościowy:

  • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine,
  • Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
  • Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea Sp.z o.o sk.

Nominowani w kategorii Gry:

  • Gra "Gitarowe Granie" promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
  • Męskie Pasje: Gong Sp. z o.o
  • Świat Danio: Mediacom

Nominowani w kategorii Wideo-online:

  • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
  • Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
  • Uważaj na atrapy: K2 Internet S.A., ACR

Nominowani w kategorii Strona brandowa:

  • MTVNHD Experience the music: K2 Internet S.A.
  • Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
  • Strona brandowa: "Zywiec.com.pl": Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska

Nominowani w kategorii Branded kontent:

  • 360interactive.pl: GoldenSubmarine
  • Blog HTC: Blomedia Sp. zo.o, Zed Digital
  • Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska Sp. z o.o, Gazeta.pl

Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu:

  • Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: MOSQI.TO
  • Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
  • Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska

Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit:

  • Akcja Społeczna "Policzmy Się": Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
  • Kampania non profit dla Greenpeace: "Bo mi zależy": Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
  • Włącz myślenie: Codemedia S.A., Fabryka Komunikacji Społecznej Sp. z o.o.

Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe:

  • Kampania cross mediowa: "Męskie Granie 2011" : Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska,Macroscope OMD
  • Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
  • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet