Newspoint - raport na temat firm kurierskich
-
- 28.02.2013, godz. 19:03
Newspoint postanowił przyjrzeć się, jak w polskojęzycznym Internecie postrzegane są firmy kurierskie. Na potrzeby analizy wybrano firmy z rankingu przygotowanego przez serwis Opineo.pl na podstawie ponad 120 tys. ocen klientów oraz użytkowników.
Twórcy raportu zbadali postrzeganie każdej z firm kurierskich zarówno w portalach, jak i w social media. Specjaliści Newspoint sprawdzili także, jak w przeciągu roku zmieniała się liczba informacji obrazująca zainteresowanie daną marką. Przeanalizowano w sumie ponad 51 000 wpisów w social mediach i portalach dotyczących dziesięciu firm kurierskich. Analiza wykazała, że w mediach społecznościowych najczęściej rozmawiano o UPS (18771 postów). Z kolei najwięcej wpisów na portalach dotyczyło TNT (2381).
W social media dyskusja na temat firm kurierskich toczyła się najaktywniej w listopadzie (5496 opinii) oraz w grudniu (4674). Na portalach najwięcej informacji na portalach pojawiło się w maju (1111 wpisów) i październiku (1011).
Szczegółowy raport dostępny jest pod linkiem: http://www.slideshare.net/NEWSpoint/raport-logistyczny-20122013
Newspoint to marka rozwiązań służących do kompleksowego monitoring$u mediów, wprowadzona przez firmę NetSprint. Newspoint oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku i największy obszar monitorowania internetu. Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców biznesowych - działów PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.