Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Newspoint - raport na temat firm kurierskich

Newspoint postanowił przyjrzeć się, jak w polskojęzycznym Internecie postrzegane są firmy kurierskie. Na potrzeby analizy wybrano firmy z rankingu przygotowanego przez serwis Opineo.pl na podstawie ponad 120 tys. ocen klientów oraz użytkowników.

Twórcy raportu zbadali  postrzeganie każdej z firm kurierskich zarówno w portalach, jak i w social media. Specjaliści Newspoint sprawdzili także, jak w przeciągu roku zmieniała się liczba informacji obrazująca zainteresowanie daną marką. Przeanalizowano w sumie ponad  51 000 wpisów w social mediach i portalach dotyczących dziesięciu firm kurierskich. Analiza wykazała, że w mediach społecznościowych najczęściej rozmawiano o UPS (18771 postów). Z kolei najwięcej wpisów na portalach dotyczyło TNT (2381).

W social media  dyskusja na temat firm kurierskich toczyła się najaktywniej  w listopadzie (5496 opinii) oraz w grudniu (4674). Na portalach  najwięcej informacji na portalach pojawiło się w maju (1111 wpisów) i październiku (1011).

Szczegółowy raport dostępny jest pod linkiem: http://www.slideshare.net/NEWSpoint/raport-logistyczny-20122013

Newspoint to marka rozwiązań służących do kompleksowego monitoring$u mediów, wprowadzona przez firmę NetSprint. Newspoint oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku i największy obszar monitorowania internetu.  Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców biznesowych - działów PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.